Kristov poslanik

Misijska konferencija sa George Werwerom

Ovaj sada vikend sam imala priliku otići na misijsku konferenciju sa George Werwerom u Čakovec. Nisam ni pomišljala da će mi to biti fenomenalno iskustvo. George me oduševio!
Kako su predavanja počinjala već u petak navečer nas nekoliko se iz Splita uputilo oko 14 sati. No, kako kombi kojim smo išli nije bio naš, nego posuđen, imali smo ljetne gume. To na kraju i nebi bilo loše, da nas putem nije uhvatio snijeg i ceste koje nikakva ralica nije čistila. On je samo padao...i padao....
Uvijek kada prolazim kroz tunel Sveti Rok uznenadim se promjenom vremena. U veljači kada sam išla prema Crikvenici iz Splita s donje strane vrijeme je bilo sunčano, lijepo, sa ptičicama u zraku, no nakon tunela šok! Ono sve bijelo, puno snijega!
Rekla sam si da se više neću iznenađivat. No, opet ovaj vikend sam poklekla.
:)
Kombi nas je zezao, nismo znali što mu je. Čas smo mislili da smo zapeli za nešto, čas da nam se guma probušila. I vozač je odlučio da ćemo ipak prespavati u Zagrebu u Zajednici.
No, to je bila mission impossible!
Zvao je članove da pita za ključ i kako je koga nazvao saznao bi da je u Čakovcu. No, znate kako kažu da nada umire zadnja?
E pa nije umrla!!!
Ispalo je da je jedan brat, poštar, ipak ostao u Zagrebu. I tako smo nas 3 cure ostale kod njega, a dva momka, tata i sin, su otišli u Zajednicu prespavati.
Bilo je cool!
Gledati film "Ljepotica i Zvijer" na teveu i u miru zaspati....dok me vlak nije probudio u 5 sati!
U 7 i 30 smo nastavili put, poslije kave koja mi je dala snagu za nastavak.

I napokon smo došli u Čakovec!

Jako lijep grad, barem ispod snijega. Odmah me podsjetio na "Đurđevdan" i na stih...."Drumovi odoše, a ja osta....". :)
Malo smo se izgubili dok nismo našli "Pastoralni centar" gdje se održavala misijska konferencija.

Lijepo zdanje i sve to, no moja kritika je da je ipak moglo biti više braće i sestara. Žao mi je što nitko nije došao iz Bosne... Bilo je braće iz Zagreba, Njemačke, Austrije, čak sam vidjela jednoga iz Amerike, no dvorana je bila 20% prazna.
A on, George, me oduševio!
Ima 72 godine a skače kao dijete! Pun je radosti, veselja za Isusa. Oduševio me. I stvarno mi je drago što sam imala čast da budem na konferenciji.
Dobila sam njegovu knjigu, na njemačkom kao i još nekoliko knjiga koje su isto na njemačkom.
Kako imam problem u komunikaciji na njemačkom jer se jako sporo dosjećam pravih riječi, ovo će mi biti dobra vježba.
:)
Jes!!!
Isto je tako bilo i sa engleskim. Kad sam tek došla na Studentski djir i kasnije u Zajednicu gdje imamo jednog propovjednika iz Amerike dosta mi je teško bilo hvatati engleski. Pola toga nebi razumijela. No danas, je to kao materinji jezik. S amerikancima u Splitu razgovaram engleski, sa austrijankama, njemački, sa hrvatima hrvatski, tako da sam bolja što se tiče tih jezika.
Još mi samo nedostaje da nabavim nešto njemačke kršćamske glezbe pa da to slušam....
Jeli vi znate za nekog pop pjevača kršćanske glazbe iz Njemačke?
Da pjeva nešto kao Third day ili Casting Crowns?
Zahvaljujem!

Bilo mi je drago kad sam vidjela jednu sestru iz Austrije, i jednu iz Kiseljaka, koja trenutno živi u zagrebu, pa čak i Kikija iz Zg.

George je držao predavanja o misijama, o tome kako smo svi pozvani. ne da sad idemo na drugi kraj svijeta, nego u svoje susjedstvo, obitelj. Pozvani smo navješćivat Kristovo ime, Radosnu vijest. Jer, svatko ima pravo da barem jednom u životu čuje Evanđelje!

JELI VI ZNATE DA POSTOJI VIŠE LJUDI KOJI NIKAD NISU ČULI ZA ISUSA KRISTA I PORUKU EVANĐELJA NEGO ONIH KOJI NISU ČULI ZA COCCA-COLU?

U Izaiji u 6 poglavlju, stih 8 upravo se govori o slanju ljudi.

Izaija6,8 "Tad čuh glas Gospodnji: "Koga da pošaljem? I tko će nam poći?" Ja rekoh: "Evo me, mene pošalji!""

Još sam naježena od predivnog vremena provedenog sa Werwerom. Bog ga je poslao, blagoslovio. Time je Krist svakome taknuo srce i stavio zemlju za misiju....

Gospodine, hvala Ti na predivnom vremenu provedenom u Čakovcu, na otvorenim srcima koji su slušali Georga. hvala Ti na njemu i njegovoj radosti!

Bog s vama

29.11.2010. u 15:55 | 2 Komentara | Print | # | ^

Zadnji put....

Ovo je zadnji put da vam spominjem svog bivšeg dečka, mog "ljubljenog".
Gotovo je!
On mene ne voli, to je očito, a ja iako sam patila i plakala prekjučer sam prestala....

Nije on toga vrijedan.....

Ostavio me bez razloga, razlog mi nije htio reći....

Zbogom bivši

18.11.2010. u 12:24 | 4 Komentara | Print | # | ^

Crni i bijeli pas

"Jer dobro koje bih htio, ne činim; nego zlo koje ne bih htio, to činim."

"Po Duhu hodite pa nećete udovoljavati požudi tijela."
Rimljanima 7,19; Galaćanima 5,16


Jedan kršćanin iz Afrike posjetio je misionara jer su ga zabrinule stalne borbeu srcu. Žudio je za tim da vrši Božju volju, no nije uspijevao biti poslušan. Pomislio je da naginje grijehu kao što je to činio prije no što je postao kršćaninom. Svoju unutarnju borbu opisao je kao "borbu dva psa", rekavši misionaru: "Kao da crni i bijeli pas nikada ne prestaju napadati jedan drugoga." Crni pas, rekao je Afrikanac, bio je zao, a bijeli pas dobar. "I koji pas pobjeđuje?", upita ga misionar. Nakon što je malo promislio, čovjek odgovori: "Onaj kojega hranim."
Taj jednostavni kršćanin pomno je razmotrio stvar. Došao je vrlo blizu odgovora koji poslanica Galaćanima nudi za naš problem: "Po Duhu hodite." To je način na koji se hrani pravoga psa. Taj rekak ne kaže da treba hodati po Duhu i pokušati ne udovoljavati požudi tijela, nego: "Nećete udovoljavati požudi tijela." Budemo li se ponašali u skladu s Duhom, dobar ishod je zajamčen.
Apostol Pavao je Galaćanima objasnio da su strasti i požude onih koji su Kristovi ostale na križu (24. redak). Vjernik više nije "u tijelu, nego u Duhu" (Rimljanima 8,9). Pavao, stoga, uvjerava: "Ako živimo u Duhu, po Duhu svoj hod upravljajmo!" (Galaćanima 5,24)
Kršćaninovo ponašanje mora izvirati iz činjenice da je Božji Duh i izvor i snaga našega života.

11.11.2010. u 14:36 | 3 Komentara | Print | # | ^

Crtice iz Sarajeva

I tako..., sinoć se ja vratila iz Bosne gdje je nas 8 iz Splita išlo pomoći KZSN ili Kršćanskoj zajednici svih naroda.
To mi je bio prvi put da sam u BiH i moram vam reć da me Bosna svojom ljepotom ostavila bez daha!
Došli smo u petak i nakon bureka u buregdžinici "Bosna" i kafe otišli na Jahorinu gdje smo spavali.
Ujutro nas je naš dragi brat Uwe poveo u razgledavanje Jahorine i došli smo na neku uzvisinu i imali lijepi pogled na šumu, gdje se vidjela u smotuljcima magla. Šteta što nemogu prebaciti slike sa moba da vidite tu lipotu, ali pokušat ću vam je riječima "pokazat" (to mi je i jako dobra vježba jer kao pisac, amater, to bi trebala znat :-) )
Zamislite ispred sebe šumu crnogorice, a vi ste na vrhu nekog brda i ispred vas je provalija crnogorice koja je valovita, kao more, i sad na svakom udubljenju imate "lokvicu" vode, tj. omanje jezero, u daljini su "jezera" veća, a bliže manja.
Priroda je stvarno lijepa, kućice isto, šteta samo što su neke puste, što nema "zatvora" i što podsjećaju na rat....
Sjeli smo negdje na kafu i krenuli dalje.
Cilj nam je bio u ulici Ferhadija pomoći u dijeljenju knjiga, dvd-ova i pozivnica na predavanja danas, sutra i u srijedu u Bosanskom kulturnom centru (BKC) u 19:30, ulaz je slobodan. Onaj tko živi u Bosni, tj. u Sarajevu, dobrodošao je tamo!
Dijeljenje je prošlo dobro, moj dragi (bivši) je svirao gitaru pa su ljudi sve više prilazili i uzimali knjige.
Ljudi su različiti....To je bio prvi put da nailazim na suživot muslimana i katolika, dok Katolici uzimaju knjige, Muslimani ih bacaju. Primjer je jedne muslimanke koja je pored koša za smeće, kada je moj dragi išao da kupi dvd-ove koje su bacili, sa mržnjom u očima gledala ljubljenoga i pucala cd. Moj dragi ju je samo pogleda i prasnio u smijeh! To je učinila i ona. Valjda je očekivala drugačiju reakciju....

Bili smo na čevapima u čevabdžibici "Željo 2", jedva smo našli mjesto i kako nas je bilo desetak sjedili smo za 3 različita stola, ovi s ovim, a drugi s onima tamo.....

Dragi brat iz Sarajeva je predložio da mi mlađi iz Splita (moj dragi, jedna mlađa žena i ja) ostanemo s njime malo u gradu pa da će nas on "bacit" na Jahorinu.
Bio je tako sladak da nas je odveo u "Badem" gdje nas je počastio sa 10-15 dkg sjemenki po svom izboru. Ja sam uzela leblebije u nekoj bijeloj čokoladi. Zatim nas je odveo u Celtic pub (čini mi se da se tako zove) gdje je konobar u kiltu gdje smo popili crnu pivu.
Jako zanimljivo mjesto, taj pub, nešto kompletno drugačije nego kafići po Splitu i okolici.
U nedjelju smo bili na slavljenju, zatim na putu u Kiseljak.... No, putem smo se zaustavili i prošetali parkom do izvora Bosne, mislim rijeke, a ne države. Pješačili smo do izvora, a putem smo ipak iznajmili kočije da nas vrate na početak, a moj dragi je sjedio do mene....nadlaktice su nam se dodirivale, a to se nije dogodilo već par mjeseci, da sjedne pored mene...
Putem gledam i vidim kako se mladić i djevojma drže za ruku dok šetaju, zagrljeni su, a meni to, sa ovim pored mene, nedostaje...
U Kiseljaku smo bili pozvani na ručak na "meso i krompir ispod sača" ili kako mi kažemo "meso i kumpiri ispod peke".

U 16:35 se uputili doma i doživili iznenađenje.
U mistu prije, čini mi se, Bugojna, nema ceste, nema upozorenja, nema ničega, doli nekog bijelog štaoa zabodenog na sredini ceste gdje je bijela crta i tankog konopa privezanog za nj i kraj ceste. Nema ceste, sve izrovano, neki traktor dalje i čovjek....
Sva sreća neki iz Siska je bio prije pa smo ga slijedili i nakon zbrda, zdola, vidimo da ga zaustavljaju neka 2 mladića.
Nakon 5 minuta, sošli i mi na red, a onaj će nam, 5 KM i možete dalje...
Bez ikakvog prigovora Uwe mu je dao lovu i "dobili" smo dopuštenje da idemo dalje...

Put je proša ok, kupila sam cd Balaševića na Ininoj crpki za 8 KM, da bi na kraju saznala da je piratka, a idem na koncert pa mi treba malo šire znanje njegovih pjesama....

Zanimljivo je to Sarajevo, lijepo, a cilo zbrčkano! Ima lijepih kuća, ali i onih razrušenih, bogatih ljudi, ali i Roma, djece koja izlazi na cestu i kad se upali crveno prosi vozače, sinagoga, ali i kršćanskih crkava, izmiješanih groblja, balona na helij....

Zahvalna sam Gospodinu što mi se ukazala prilika i što sam posjetila i ovaj grad, jer svatko tko posjeti Sarajevo, ne može ostat imun na ratne strahote koje su se tu dogodile, fakat, nedavno. Ovi ljudi se dižu i pokušavaju napravit nešto, no samo Bog može napravit i zato pridružite mi se u molitvi za Bosnu i njene ljude, neka upoznaju Isusa i neka iskuse bogatstvo koje On pruža....
Bog s vama

08.11.2010. u 14:20 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2014 (1)
Rujan 2014 (2)
Lipanj 2014 (1)
Siječanj 2014 (1)
Prosinac 2013 (1)
Listopad 2013 (1)
Rujan 2013 (1)
Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (1)
Veljača 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (2)
Studeni 2012 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (1)
Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Travanj 2012 (5)
Ožujak 2012 (3)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (4)
Prosinac 2011 (5)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (6)
Lipanj 2011 (3)
Svibanj 2011 (4)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (2)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (4)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (3)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (4)
Lipanj 2010 (2)
Travanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (6)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (6)

Opis bloga

Na ovom blogu naći ćete moja razmišljanja ili pak prijepise iz kalendara ili krščanske literature. Ovim blogom ne želim nikoga vrijeđati ili nametati nešto svoje, ipak sam ja običan čovjek, stanite i pročitajte post ili pak, ako vam se ne sviđa, prebacite link.
Ovaj blog ne piše ni o kakvoj krščanskoj denominaciji, on nije ni katolički, protestantski, a ni bilo koji od izdvojenih krščanskih denominacija. Ako vam se svidi ili ne svidi post ostavite komentar no molim vas ne vrijeđajte. Takve komentare ću brisat....

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Blogovi koji me nasmiju, razvesele ili natjeraju na razmišljanje:

pametnizub888.blog.hr
broduboci.blog.hr
blogodneverina
harpplayer
drugaciji
nimfica0
sveosvijetuprijenasiokonas.blog.hr
tragovimaistine.blog.hr

Contact

eva.sidney.lupin@gmail.com