subota, 16.08.2008.

Muke moje, moje muke...


Za pocetak, da vas sve lijepo pozdravim - pozdravcek
A sad da prijedem na moje muke....
E dragi moji svi vi koji ste na moru i kupate se rashladujete i uzivate,
moram vam priznati da vam debelo zavidim.
Ja sam vam na zalost ovo ljeto ostala mi bez auta i bez posjeta moru,
tek cu mozda u devetom mjesecu moci na more....
A tako obozavam more, njegovu blizinu, sami onaj morski zrak, sum valova....
Joj... a sad vam moram biti u ovom usranom ruznom i vrucem Mostaru na 42 stupnja...
Ma ovo je za poluditi, ni klimu nemam u stanu....
Bas sam jadna.....


Eto tako vam je to kod mene ovoga ljeta....

Pozdravcek

P.S.
Nemojte se ljutiti niti mi sto zamjerati jer na 42 stupnja covjek jednostavno malo cvrcne,
pukne ili ne znam vec sta.
Al uglavnom znam da nije dobar.















- 18:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>