utorak, 12.08.2008.

Da razbijem predrasude o braku i bracnoj ozbiljnosti


Sve je to individualno i sve to zavisi od partnera do partnera i o njihovom medusobnom odnosu,
al evo ispricat cu vam svoje dosadasnje iskustvo.
Mogu vam reci da smo jos dok smo hodali ja i Boris bili luckasti, uvijek nasmijani i dobro raspolozeni, bez nekih velikih ambicija, zivjeli smo iz dana u dan, nas svakodnevni zivot nas obicnih smrtnika.
Smijemo se glupostima, prepiremo se radi gluparija, ali se i volimo iz dana u dan sve vise.
Reci cu vam da je sve to onako kako se vi postavite prema drugima i kako se oni postave prema vama.
Jos dok smo hodali ja i Boris smo razvili neki simpaticni pristup prema drugima i oni su nam isto tako uzvracali.
Je da se mnoge stvari promjene kad udes u brak, al ako se na sve to na vrijeme pripremis nece biti nikakvih problema i vjerujte mi, bitno je prije braka RAZGOVARATI o svemu, cak i o najmanjim sitnicama koje vas muce,
ali i vesele.
Potrebno je da steknete obostrano povjerenje i komunikaciju koju vam nitko ne moze razoriti...
Meni i njemu do sada uspjeva, zivimo u nasem malom krugu obitelji
i dragih nam prijatelja a za druge bas puno i ne marimo, brinemo se jedno za drugo, uzivam u zajednickim trenutcima i iznad svega se VOLIMO.

To bi bio moj recept.

Bilo je tu i nesklada i svada,
ali sve je to nista usporedbi sa onim sto jedno prema drugom osjecamo i sto bi jedno za drugo ucinili.
Od prvog dana bili smo sigurni da nas nesto veze, do sada nismo znali sto je to zapravo, al sada smo sigurni da je to ona nesebicna ljubav koju zivimo iz dana u dan.

Eto dragi ljudi, vi malo razmislite, preispitajte se i ponudite mi svoje iskustvo ili bar prokomentirajte ovo moje, do skorog pisanja

lijep pozdrav
- 14:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>