ponedjeljak, 12.05.2008.

Zaruke


Mogu vam reci da se vec dooobrano priblizilo.
Datum je blizu, al da vam pravo kazem niti osjecam leptirice u stomaku,
niti me je bilo kakva trema spucala, sve je do sada super.
Ma ja vjerujem, kako sam ja uzela u svoje ruke i uraditi pozivnice, i praviti cvijetove i kititi auto tako da vam od svih obveza i ne stignem puno razmisljati, i mislim da je to puuuno bolje ovako.
Evo danas je dosao dan da ja i Boris potvrdimo zaruke u crkvi.
Bilol je dobro. Mnogi su nas plasili bit ce vam to ovako i ovako, pitati ce vas svasta i ispitivati, al ili smo mi na osnovu njihovih prica vec bili spremni na nesto puno gore ili ne znam do ncega je, al mi smo s fratrom bili jedno pola sata. Pitao nas je koliko smo skupa,jel planiramo djecu, sta mislimo o tome hocemo li moci imati djecu, jel imamo bilo kakvih psihickih i fizickih smetnji koje bi mogle narusiti nas zajednicki zivot i pitanja slicna tim. Al sve je on nas to pitao, pnako opusteno, cak smo se i slili i tako da nam je ovo bio samo jos jedan normalan razgovor sa svecenikom. Nikakav bauk, dragi moji.

Eto, pozdravcek do sljedeceg pisanja
- 22:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>