petak, 16.11.2007.

ZORAN MILANOVIĆ, TKO JE ZAPRAVO TAJ ČOVJEK?



Oprostite, al morala sam i ja par blogova posvetiti politici, pa tako i ovom čovjeku, nisam mogla ostati pasivna i prešutiti ovo što vidim, osjećam...
Moram priznati da je to osoba za čije se ime pročulo malo prije izbora, osoba o kojoj velika većina ne zna gotovo ništa ili ako i zna, onda je to jako malo.
Dok je aktualni premijer Ivo Sanader osoba koju već odavno poznajemo, ali ne samo mi u Hrvatskoj i u Bosni i Hercegovini, već i diljem svijeta, on je poznata politička ličnost koja je izgradila ime, reputaciju i zaradila poštovanje i divljenje od mnogih političara diljem svijeta.
Lako je blatiti osobu čiji je i privatni i poslovni život pod povećalom javnosti, lako je onda tražiti slabe točke i uvećavati ih.
Ne kažem da Ivo nije griješio, ali morate priznati da je toliko toga u svom mandatu i napravio.
A zašto ga spomenuti gospodin stalno proziva, zašto iznosi samo one negativne činjenice o njemu na vidjelo?
Pa dragi ljudi, odgovor je jasan - iz zavisti, iz ljubomore, iz zloće!
Gospodin Milanović, je svoju kampanju prestavio kao da joj je glavna zadaća da uništi spomenutog premijera te da ga prikaže u što gorem svijetlu, al to je nemoguće!
Mnogi od nas, pa tako i ja, svijesni smo koliko je Ivo za nas do sada učinio i što je tek spreman učiniti!
Mislim da je gospodin Milanović pošao onom najgorom taktikom - OCRNI DRUGOGA DA BI TAKO OSVIJETLIO SEBE I NA TOME ZARADIO POENE; U OVOM SLUČAJU - GLASOVE- i da je takvim potezom pokazao koliko je nesiguran u ono što predstavlja.
Gotovo svaka rečenica koju izgovara na predizbornim spotovima mu aludira na djelovanje i rad nasega Ive i ukazuje na to da on zapravo i nema jasan program.
Po meni dragi ljudi, gospodin Milanović je osoba koja ne zaslužuje naše povjerenje, jer kad se prema aktualnom premijeru odnosi sa toliko bahatosti, kako će se tek odnositi prema nama - običnim smrtnicima?
Zapitajmo se malo, tko je on doista i šta hoće?
Je li on vrijedan našeg glasa, našeg povjerenja?
Za mene, on je pokazao svoju nečovječnost samo ovim do sada što je napravio...
Razmislimo malo...
Dok je Ivo Sanader osoba koja je vrijedna, koja zaslužuje naše povjerenje i naš glas. On je pravi čovijek, osoba, političar i predstavnik dostojan naše zemlje, našeg naroda i osoba koja će sigurnim i dobro uigranim potezima i čvrstim vezama koje je do sada pokazao, osigurati našu budućnost, našu egzistenciju i naš opći boljitak!
Zato ja dajem svoj glas HDZ-u i dr. Ivi Sanaderu jer samo nas on može odvesti u bolje sutra!

Lijep pozdrav svima i moja iskrena sućut našem Ivi za gubitak.


- 15:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>