četvrtak, 01.11.2007.

TEME O KOJIM RAZMIŠLJAM, MOŽDA SU MALO I PRETEŠKE ZA MOJE GODINE, AL ŠTA ĆU... VIDIM DA JE SVE OVO KRENULO NIZ BRDO, POKUŠAVAM POMOĆI I NADAM SE DA NEKIMA I HOĆU...



Sve moje teme navode na razmišljanje, na preispitivanje,
al jednostavno u ovom trenutku mislim da je jako bitno i veoma važno, o svemu ovome razmišljati...
Pozitivna sam osoba, tvrdoglava ali i sklona razgovrima, razmišljanjima...
Ne baš onim plitkim, kao što su - što da obučem, što da jedem i sl (mada ponekad ima i takvih), već onima koji su u nama, kao što su - kako on/ona razmišlja o ovome, kako se nosi s problemima, kako i u čemu nalazi sreću, koji je njegov/njen smisao postojanja i sl.
Ali nisam ja uvijek ni takva!
I zezam se, i izlazim i glupiram...
A i primjećujem, što sam starija sve više i više vidim smisao u pravim razgovorima, a ne ogovaranjima...
Nastojim svima oko sebe dati do znanja da se sa vrlo malo novca,
ali sa mnogo ljubavi puno bolje može živjeti nego obrnuto!
U ovom pisanju vidim smisao, ite kakav.
Čim otvorim temu, počnem ju pisati, riječi se samo nadovezuju, i kad ju završim i pročitam toliko se puta iznenadim kako sam samo svo to razmišljanje tako dobro mogla prenijeti na papir...
Nakon jednog takvog pisanja sretna sam poput malog djeteta...
To me ispunjava...


Pozdravček
- 16:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>