nedjelja, 19.08.2007.

fra Danko Perutina


Kada je došao, činilo mi se kao da ga nikada neće prepomijestiti
i kao da nikada neće otići iz naše župe...
Ali eto i na njega je došao red...
Kada sam ga upoznala bila sam oduševljena,
njegovim nastupom, pristupom prema nama mladima,
govorom na sv.misi, načinu na koji propovijeda
i na koji nam ukazuje na naše greške...
Apsolutno svime.
Tako mlad, a tako pametan i mudar...
I eto dobi nam i on premještaj,
pa još jedan,
i evo ga opet, treći put odlazi...
Svaki put kada je otišao, točno se osjetila neka nenadomjestiva praznina...
Nešto neopisivo...
Jer, to je čovjek koji je naprosto z r a č i o ...
Toliko optimizma, toliko dobrote i toliko osjećaja za druge,
u jednoj osobi, u jednom čovjeku...
Šteta, sto nam je otišao...
Fra Danko Perutina, čovjek vrijedan svake hvale,
poštovanja i divljenja, širokogrudna srca,
otvoren za razgovor i iznimno hrabar čovjek...
Hvala Bogu što ga imamo!
Imala sam toliku sreću da ga upoznam,
da me vodi kroz molitvenu skupinu,
te da uz njegovu pomoć postanem bolja osoba,
bolji čovjek.
Ovim putem mu se zahvaljujem na svemu što je za mene učinio
i šaljem mu jedan veliki pozdrav.

I vama svima šaljem jedan mah do sljedećeg puta!


- 16:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>