petak, 17.08.2007.

PA ŠTO I AKO SLUŠAM NARODNJAKE?


Ma dajte molim vas...
Kakva su to samo bezvezna prepucavanja?
Molim vas lijepo...headbang
Odakle vam pravo da samo tako, na osnovu glazbe koju netko sluša
ocijenjivate ljude?
Mislite da su oni koji slušaju narodnu glazbu bezvezni,
da su maloumni, manje vrijedni ili možda malo zaostali?
Ma šta vam je?
Tko je rekao da je jazz, bolji od roka ili rok od popa
ili pop od narodne glazbe i slične usporedbe?
Po čemu i na osnovu čega pravite klasifikaciju?
To što mi je netko rekao da je neka pjesma dobra ili nije?
Pa zašto bih se složila s njim?
Ne pada mi na pamet!
Ta imam i ja svoje mišljenje!!! party
Ako mi se pjesma sviđa slušat ću je, pa kojem god ona žanru glazbe pripadala!
I sad da vam kažem samo sa hrvatske scene izvođače, jer strane
ne mogu ni nabrojati koliko ima dobrih i što sve volim poslušati...
Najdraža hrvatska
pjevačica - Josipa Lisac,
pjevač - Gibonni,
grupa - Hladno pivo,
a ima tu i mnogih drugih koje volim poslušati
Edo Maajka, Bare, grupa Elemental, Oliver,
Masimo, Kubizmo, Jinks, La Svadbas,
Đorđe Balašević, Željko Samardžić, ali i isto tako i
Leontina, Goca Tržan pa Seka Aleksić, čak i Ceca su izvođačice
koje imaju po par dobrih pjesama koje ću uvijek rado poslušati...
I šta onda ako ih slušam?
Zabranit ćete mi...
Kako?
He he he rofl
Samo dajte, da vas vidim...

Pozdravček svima wave
- 16:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>