srijeda, 15.08.2007.

JOŠ JEDNO HODOČAŠĆE U MEĐUGORJE


Znate što je meni zanimljivo...
Svaki put kada odem, svaki moj boravak gore na poseban je način - zanimljiv...
Ne znam kako da vam to objasnim...
Evo reći ću vam neko moje unutarnje stanje i osjećaje koji su ovaj put vladali mnome...
Čudno je to i teško objašnjivo... al evo ipak ću pokušati...
Ovoga puta, moj zavjet je bio namjenjen dvjema osobama velikim djelom
ali i još nekim, do kojih mi je jako stalo...
Mislim da shvaćate, koliko te dvije osobe volim i koliko mi je bitno da je sve s njima u redu
dok sam se odlučila pješice krenuti iz Ljubuškog u Međugorje...
I mogu vam reći da mi je ovo moje hodočašćenje uvelike pomoglo
da razmislim o mnogim stvarima, da se pomolim i da si zadam i obećam neke stvari
koje ću promijeniti ubuduće...
Sami put, sve te uzbrdice, nizbrdice, sunce, napor, zuljevi, bol, nisu NIŠTA
u usporedbi sa onim što sam ja dobila od tog puta...
Dobila sam NADU da će osobama za koje sam se molila biti bolje,
dobila sa MIR u svom srcu, dobila sam VJERU ojačanu,
dobila sam LJUBAV koju će podjeliti s drugima,
vidjela sam toliko ljudi i toliku moć kojom vlada samo ozračje u koje sam došla...
To je neopisivo...
Ne znam koliko sam vam dobro uspjela prenijeti svu tu radost,
ljepotu i sve te trenutke vrijedne divljenja koje sam doživjela,
al mogu vas samo pozvati i reći vam da dođete, jer ja sam toliko puta tu bila i
toliko puta osjetila želju i poziv da ponovno dođem...

Hvala Ti Bože!


Svima vam šaljem dio svoga iskustva,
i drago mi je da sam ga podijelila sa svima vama...



Mir u srcima vašim i lijep pozdrav do sljedećeg pisanja...


- 17:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>