srijeda, 09.05.2007.

TI



Ti si svijetlo u mojoj noći,
kada te trebam ni reći ti neću
ti ćeš to znati i doći...

Dok si još daleko
i dok hodaš niz ulicu,
još tada krojiš osmijeh na mom licu...

Ti si sunce mog života
ti moja si ljepota,

svojom svijetlošću obasjavaš
svaku moju poru,
dok ja sam rijeka koja teče
prema tvom izvoru...

Bez tebe ne želim biti,
nikad se više od tebe razdvojiti
niti se ikad kriti,

s tobom ću umrijeti
s tobom živjeti i biti,
jer ti si ljubav moja
a ja ljubav tvoja...

Ne mogu više
ovo u sebi držati,
morala sam sve ovo napisati,
oživjeti...

Tako sam ovu pjesmu odlučila dati
-tebi- za kojega svatko mora znati!






Ovu pjesmu posvećujem mojoj vječnoj inspiraciji,
mome nadahnuću, mojoj sreći i jedinom čovijeku
kojega sam iskreno i vječno voljela i kojega ću zauvijek tako i voljeti ....

Ljubavi, VOLIM TE!


I na kraju,
svima Vama koji ste zaljubljeni, volite se, ne dajte da vam ljubav utekne,
niti da se ta kemija među vama ugasi, nnegujte ju iz dana u dan...




Veliki pozdrav!



- 13:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>