utorak, 13.02.2007.

OPET TA DOSADNO INSPIRIRAJUĆA KIŠA...

Zašto sam uvijek inspirirana za gluposti kada pada?
Koliko sam samo tih pjesmica, sastava,
svojih razmišljanja i sl.stvari napisala kada je padalo?
e da vam je samo znati!
Zašto je ona glavni inspirator da se bacim na to,
te da počmem pisati?

Čovječe.....

No dobro...

Sada ću malo prestati kukati,
što mi u posljednje vrlo dobro ide,
i malo ću se baciti na posao!

Ovako...

Recite mi samo...

Koliko ste zadovoljni
sa odrazom osobe koju vidite u ogledalu kada ste ispred njega?

Koje su sve to mane i imate li ih uopće, kada stanete ispred njega?

Pogledajte malo svoje lice...

Što vidite?

Pa onda oči....

Pa ruke...

I tako... malo se promatrajte...

Koliko ste zadovoljni?

Koliko sretni ili nesretni zbog toga što vidite?


Molim vas samo mi ISKRENE ODGOVORE dajite...


Zahvaljujem!
I sve vas srdačno pozdravljam!

Pusa i
by by by...
do sljedećeg čitanja....



- 10:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>