Izašao prvi Jeep Compass sa proizvodne linije u Ranjangaonu
petak , 02.06.2017.Jučer 1. lipnja je sa proizvodne trake izašao prvi Jeep Compass proizveden u Indiji. Ovo je ujedno i prvi Jeep koji se proizvodi lokalno u Indiji.
Sa ovim se Indija pridružila Kini, Brazilu i Meksiku kao mjesto proizvodnje i izvoza Jeep Compassa. Ranjangaon će biti jedini pogon odakle će izlaziti RHD Compass za cijeli svijet.
Radi se o pogonu koji je dio JV-a sa Tatom. Za proizvodnju Jeep Compass je uloženo 280 milijuna dolara.
Puno proizvodnja počima u srpnju, a dolazak u indijske salone se očekuje tokom trećeg kvartala u tri varijante: Sport, Longitude i Limited.
Compass za Indiju će imati razne kombinacije benzinskih i dizelskih motora. Treba primijetiti da će se benzinci nuditi i sa C725 automatskim mjenjačom sa dvostrukom spojkom koji ima 7 brzina, a nije još dostupan u Europi na FCA proizvodima.
Izvoz iz Indije za ostala RHD tržišta će početi u zadnjem kvartalu ove godine.
Oznake: fca, jeep, ranjangaon, compass
komentiraj (0) * ispiši * #
Alfa daje prioritet kompaktnom crossoveru
utorak , 02.05.2017.Kako javljaju Talijani kompaktni crossover će najvjerojatniji biti sljedeći model Alfa Romea. Isti bi trebao biti sa prednjim pogonom i to na modularnoj platformi SUSW kakvu već koristi 500X kao i neki drugi aktualni FCA modeli.
Naravno ista bi platforma bila dodatno unaprijeđena. Na koji točno način treba vidjeti. Za očekivati je direktniji upravljač, te manju masu. Pri tome treba napomenuti da već sada vozila na SUSW imaju konkurentnu masu no ista se može dodatno unaprijediti sa aluminijskim motorima, korištenjem aluminija za vrata i prtljažnik. Samo sa tim bi recimo mogle biti uštede i po 100 kilograma u odnosu na aktualne SUSW modele bez da se dira u konstrukciju.
Naravno trebalo bi dirati i ovjes. Već korak naprijed bi bio prednji McPherson komplet od aluminija kao i zamjena stražnjeg McPhersona sa multilinkom. Sa tim bi se dobio i dodatni prostor u prtljažniku.
Ono što je također bitno u ovoj priči je financijska strana. Znamo da sljedeća generacija Fiat Pande neće biti rađena u Italiji. To ostavlja prazan prostor u Pomiglianu. Sada treba uzeti u obzir da je Pomigliano jako moderna tvornica i da već ima dobar dio istih alata kao SUSW tvornica u Melfiu gdje izlaze 500X i Renegade. Sve to bi dovelo do dosta nižeg troška industrijalizacije nego li da se tvornica preuredi za Giorgio platformu.
No ima još toga. Znamo da dolazi blizanac u hatchback obliku. Isto tako bi sada moglo očekivati i B crossover od Alfe ili proizvodnju Jeep Compassa za europsku tržište u Pomiglianu.
Isto tako bi korištenje ove platforme otvorilo mogućnost da ovo bude prvi Alfa Romeo model koji će biti lokaliziran za Kinu. Tamo već ima GAC-FCA tvornica za SUSW automobile.
komentiraj (0) * ispiši * #