subota, 29.11.2008.

"POLITIČARI SE BORE ZA GLASOVE"

U današnjoj emisiji Stojedinice potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske, gospođa Đurđa Adlešič, između ostalog, kaže da se političari bore za glasove.
Razmišljao sam malo o toj izjavi. Ona je legitimna, legalna i nadasve iskrena.
I sve bi bilo u redu da misao ne krene i korak dalje. Ako se političari bore za glasove, što iz toga dalje proizlazi? Oni se zapravo bore dobiti što više glasova. Što više glasova, više mandata. Što više mandata više vlasti. Dakle, političari se ustvari bore za vlast. Pa ni to nikoga ne čudi. Dobro, i to je legitimno i legalno. Ali,...
Ima tu jedan "ali".
U čemu je veliki problem.
Ako se političari bore za vlast, oni podizale biračima i pričaju i obećavaju sve što sami misle da će privući glasače. Znači oni nama nude ono što misle da mi želimo, ne nude nam ništa svoje i ništa novo. Pa kakva je to politika koja nudi ono što drugi žele? Znam i sam što želim, pa ne trebaju mi političari servirati moje misli.
Posve je drugačija situacija ako političar kaže: "Mi se borimo za programe, ne borimo se nikako za glasove". Tek ako moje programe prihvati više glasača ja ću ih moći realizirati. Ako ih ne prihvati, tada to ljude na zanima, pa ih ne zanimam niti ja kao političar koji im to nudi na realizaciju....
Dakle, iz stava "političari se bore za glasove" proizlazi stanje kakvo u Hrvatskoj već imamo. Znate već kakvo je stanje, jadno! Iz stava "ja se borim za program podizanja kvalitete života kroz povećanje proizvodnje", npr. proizat će bolji život u Hrvatsko, ako glasači to podrže. Do sada su glasači po prethodno rečenoj logici podržavali vlastite misli, ako su ih političari dobro pogađali.
Zalažem se za izjavu političara "ne, mi se ne borimo za vaše glasove, mi se borimo za vaš bolji život". Pa, ljudi moji, uzmite si taj bolji život ili ga nemojte uzeti, meni kao političaru je svejedno. Sa svojim narodom živjet ću kako to većina naroda odluči, ali ja vam nudim drugačiji pristup. Izvolite, gospodo, birajte program a ne političare koji govore da se bore za naše glasove. Jer, mogli bi se početi boriti i za još nešto naše, recimo naše novce, naša zemljišta, naše duše na koncu konca. Ne, takvi političari nam ne trebaju. Nama trebaju političari koji se bore za nas, a ne za nešto što je već naše.

- 13:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.