Sehnsucht/Herzeleid

utorak, 07.08.2007.

Bilo kuda, Cjepo materina

Ako proučite malo moj blog, nigdje nećete pronaći post gdje sam pisao post tipa "sinoć je bilo prejebeno... ovih dana me živcira, sutra idem u..." jer ne doživljavam blog na taj način, radije ću pisati svoja sranja ili o glazbi il neznam šta.

Ali ovaj put ću napraviti iznimku.

Hmm, u subotu navečer je bilo zanimljivo, ne zabavno, ali zanimljivo svakako. Večer je počela kao i svaka dosadna ljetna subotnja večer dosada, fićo i ja na pijanoj, on sa svojom djevojkom, ja zujim uokolo, sa litrom Prime u rukama - taman! Na kratko je bila došla Andrea sa frendicom, i ja bio presretan, samo što je uslijedio napad od strane mucavog SsSsStjepana. I tako bijaše par sati, nevjerovatno dosadno, no kasnije smo krenuli do Westa, nadajući se da će tamo biti bolje.

Kod Westa je bila hrpa ljudi i hrpa policijskih redarstvenika koji su iz nekoga razloga zapisivali nevine prolaznike, i tako su zapisali mene, filipa, damira i još par nesretnika kada smo izlazili iz birtije kod kolodvora u kojoj mi skins maltene lapio 20 kuna -.-

i fino odemo ja i damir u smjeru pijane, te se našli sa robertom, azrom, miom i marcanom, i nakon kraće rasprave otišli do udaljene benze nebi li nabavili još opojnih alkoholnih tvari. To smo i učinili i krenuli natrag prema westu. Družina se raspala, ostali samo ja i Azra. I fino dobrano pijani oboje, sjedosmo kod Zrinjevca na klupu i tamo smo pričali oko recimo 2, 2 i po sata. Razgovor koji mi mnogo znači, i Azra je svakako postala netko i nešto u mojim očima. I tako mi otišli na kraju do promenade, razbili bocu vina, Azra posudila košulju, ja otišao bicom kući i gotovo.

I sada, kakav je bio smisao ovog cijelog posta?? Šta će ovo značiti nekom Krešimiru ili Štefici iz desetog grada? Niš'


I TO MEN SUPER!!!

Image Hosted by ImageShack.us


- 02:08 - Komentari (20) - Isprintaj - #