utorak, 03.07.2012.

Napokon iskreni ŽIVOTOPIS!!!!!!!

(no dobro..nije niš novo..ali je itekako aktualno..tctctc)

Potpuno nespreman za rad pod pritiskom, kao i prekovremeni rad,
osim ako nije pošteno plaćeno,
ne dozvoljavam da me netko iskorištava ili da se iživljava na meni.
Iskreno me zaboli za ciljeve vaše kompanije, ako plaćom ne
mogu pokriti svoje tekuće troškove, plus da mi ostane za malo garderobe, knjiga, putovanja, izlaske, sport i provod, što spada u normalan život,
a ne luksuz.
Funkcioniram po principu koliko-para-toliko-muzike.
Također uopće me ne zanima što ste u problemima,
jer ja ne sudjelujem u dobiti u vašoj kompaniji, već radim za plaću,
i očekujem da izvršavate ugovorom i zakonom predviđene obaveze,
i to na vrijeme, kao i da poštujete praznike i godišnji odmor.
Baš kao što i od mene tražite da ja izvršavam svoje obaveze i da budem na poslu radnim danom.
Pa naravno da ću vas napustiti čim nađem nešto bolje.
Da ponovim - ja radim za plaću, vi za dobit.
Komunikativan s pristojnim i ljubaznim svijetom,
za drkadžije imam kratak fitilj.
Psujem na nekoliko svjetskih jezika,
ali ozbiljnu prepisku i razgovor vodim samo na hrvatskom i engleskom,
i ne preseravajte se s multinacionalnim korporativnim tripom,
jer vam je i to previše.
Studirao sam 100 godina, ali smatram da je uspjeh što sam uopće završio bilo šta u ovoj zemlji, ovakvoj kakva je.
Usavršavam se stalno i bez vas, jer sam radoznao i mislim da život ima smisla i bez umiranja na poslu.
Reagiram samo na pozitivnu stimulaciju.
Ne gušite me sa testiranjima i timbilding budalaštinama. Ako se već preseravate s tim zapadnjačkim forama, onda ponudite i zapadnjačku plaću i uvjete rada.
Šta ne znam, naučit ću, nisam debil.
I da, postoje stvari koje bih u životu radio iz čistog entuzijazma, besplatno, ali žalim što Vas moram obavijestiti da to nije posao koji Vi nudite.

Potpis: ______________________

- 14:17 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>