utorak, 26.04.2011.

proljeće...na meni

ah... što volim...

zaboravih zatvoriti prozor u sobi..
a puhao je vjetar
i nanio pregršt latica od višnje..
(znam, da bi bila haiku... treba mi trešnjin cvijet)

nisam ni pokušavala maknuti sve to s kreveta...
legla sam se na njih...
i pokrila se njima

zašto da sad ja tu nešto sređujem ,
kad je priroda već sve napravila...

- 15:04 - Komentari (21) - Isprintaj - #

srijeda, 13.04.2011.

zašto je potrebna indoktrinacija od mladih dana

zato da se ne zahiri kasnije...
u nedaj bože..neke uhu, inteligenciji, neprihvatljive, a "cajkaške" vode
a što ću ja...?
e pa idem...na R.Watersa..i the WALL
danas.. u areni...i vodim pomladak...
....nek dete uči..

p.s.
Indoktrinacija (iz latinskog: doctrina - "nauk")
- 11:46 - Komentari (17) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 11.04.2011.

Afirmativan

Usvojila sam pozitivno razmišljanje…jer je u trendu..
tako da više opće nikad ne govorim sebi:
- uhh baš sam glupa
- baš sam ovo zeznula
-e baš sam blesava
i sve tak..

- 00:03 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>