Umjesto Halloween-party

31.10.2012.



U vrijeme kada se ovdje svugdje slavi i ispred svake kuće gore svijeće u tikvi, ja sam se odlučila da od tikve koja meni danas pripada napravim jednu krem-juhu. Kad sam odgooglala recept pojavila se masa i zaista se teško odlučiti koju odabrati. Zato sam uzela najjednostavniju, pa zelim večeras malo i odmarati a ne cijelu večer provesti u kuhanju. Dakle, uzme se:

-jedna hokaido- tikva (može se uzeti bilo koja ali ja sam se odlučila za hokaido jer se ona ne mora guliti a daje i lijepu narandžastu boju juhi... tikva se opere, prepolovi, žlicom se izvade košpice i na kraju se izreže na veće kocke,

- jedan češanj bijelog luka, đumbir (odrezati otprilije korijen veličine oraha) i jedan luk...sve očistiti i isjeckati na kocke,

- jednu žlicu ulja zagrijati i propržiti sve pripremljene sastojke a zatim dosuti vodu toliko da pokrije kocke od tikve.

- začiniti sa vegetom, chilijem i biberom

- kuhati sve dok tikva nije mekana, skinuti sa plate i ispirirati, istovremeno dodavati oko 250 ml slatkog vrhnja, još jedanput probati da li je dovoljno začinjena i

- servirati.

Kad se uspe u tanjir juha se može garnirati sa malo ulja od sjemena tikve, jednom žličicom vrhnja i par oguljenih preprženih
košpica od tikve.

Dobar tek!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.