< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2023 (1)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Travanj 2019 (1)
Prosinac 2016 (3)
Listopad 2016 (2)
Lipanj 2016 (3)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (1)
Prosinac 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Rujan 2013 (1)
Svibanj 2013 (1)
Studeni 2012 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Lipanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Studeni 2010 (3)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (3)
Studeni 2009 (5)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)

<$Bannerr$>
Ništa nije sveto, sve je bruto i neto, sve je zabava.
18.02.2009., srijeda
What can I say to make you wanna stay?
Opet je hladno i kiša, i ona neobećavajuća jutarnja poledica zbog iznenadnih pljuskova i niskih temperatura prethodne večeri, a već sam se ponadala da će započet ono dugoočekivano nekalendarsko proljeće koje nam donosi obilje radosti a nosi sa sobom i činjenice da se opet može na Opatovinu ili sjedit na terasi kafića, a pogodno je jer nemoraš stalno razmišljat jesi negdje ostavio rukavice i kapu jer te brižni otac ujutro zabunda koda je nekog Ruskog mentaliteta, no ti dakako nikad ne staviš tu vunenu kapu da frizura nebi otišla kvragu, a nezgodno ti je palit cigaretu s rukavicama. U svakom slučaju, proljeća nema, a kapu i rukavice sam sretno donjela kući.
S pozitivne strane, potrefilo se da nema žene iz latinskog, a s njom ni prvog sata danas, a također nas je razveselilo jer nismo ni kemije imali, pa je i to u neku ruku dobro, mada sutra pišemo test a ni krivi ni dužni neznamo hoće li se profa pojavit. Nije da sam neki multiantitalenat za sve te ionske spojeve i nespojeve, al kad mi zapiči formulu sa 7 kemijskih elemenata, sva mi ta nadobudna gimnazijalska intelektualnost ode u krivom smjeru pa više ni ne razlikujem sumpor od silicija. Kvaka je šta su obadva sa "s".
Sa naznacima entuzijazma smo se danas Ella i ja pošteno odlučile da ćemo za Dane škole ić na radionicu iz biologije jer se isplati jutro provest s njenom grupom u Zoološkom, a Stilinović nam je sama po sebi luckasta na onaj smješni način, pa je to bilo dovoljno da se odlučimo za njenu radionicu. I dakako da je već bila puna, pa smo se opet našli na početku, na zemljopisu. Veselje? Imam osjećaj da nas ova iz zemljopisa ne voli od prvog dana. Al ko nam kriv kad je Elli sred opće tišine, onako nonšalantno počeo zvonit mobitel. Te proklete Nokie s vanjskim tipkama.
Ova moja je čak oke naspram svih ovih prijašnjih modela. GPS, solidna kamera, touch screen. Majka se nekidan zapitala kad će mi dosadit. Ma reko majko, prošlo mene vrijeme kad sam dane provodila na Timobajlovom homepage-u s ponudom mobitela i zurila u sve te mobitele, sa nipošto malom novčanom vrijednošću. Kad izmjeniš 10-ak mobitela, uzmite za primjer mene, shvatiš da se način pisanja poruka i spremanja brojeva ni najmanje ne mjenja, imao ti Samsung od 4 kile ili BlackBerry s dimenzijama ekrana pičke materine. Nije da će ti na BlackBerry stić poruka od tamo nekog Brad Pitta jel. Tina ima onaj I-phone od 7 tisuća kuna, a jedina promjena je šta joj sad treba 3 put više vremena da mi napiše "Daj me nazovi", al to u njenom slučaju više ispada "Dak ne mayovi". I eto vam vašeg touch screena. Nedo Bog da još imaš i umjetne nokte i ideš s tim pisat poruke, mislim da bi izumili novi jezik s tim.

Zdravlje mi krenulo na bolje, imam još para antibiotika, makar majka i dalje inzistira na litri čaja dnevno, al bar je popustila kad je bila riječ o inhaliranju. Ma pogledajte vi samo koje su sve prednosti kad vam profesor ima malo dijete, a vrijeme je gripa. Ajde bar neka korist od tih vrtića, puni su bakterija pa nam se često dogodi da smo u cajtnotu s gradivom iz zemljopisa jer je klinac opet pokupio neku prehladu.
Zabavan nam je sad zemljopis, ima puno onih naziva tipa konstruktivno, destruktivno ili konzervativno - a znate da sam slaba na te lijepe izraze latinskog korijena :)
Teta Hitler iz njemačkog nam se zaprijetila da ne očekujemo pozitivno ako nećemo, citiram "Sve 3 deklinacije pjevat pred pločom".
A ustanovila sam da nisam načisto ni sa jednom, budući da me bune svi ti nazivi deklinacija, starke, schwache, al sviđa mi se ona mješovita - gemischte. Kome se nebi jelda. O odnosnim zamjenicama da ne pričam, vrti mi se dok gledam u te gramatičke tablice u udžbeniku, od kojih je, po mojim prepostavkama, svaka pomno i oprezno napravljena a upute su nam dakako napisane na njemačkom.
Nikad ga nisam voljela, uvijek sam imala 5 iz njega.
Al sjećam se ovog pravila, naštrebala sam ga do bola prije par mjeseci, makar neznam za šta služi:
Das Adjektiv dekliniert man nach dem starten Deklination. Wenn es allein mit dem Supstantive steht, mit ihm steht kein Artikel oder Pronnomen. (Ili nešto u tom stilu)

Engleski mi je uvijek bolje išo - no particular reason.


- 16:25 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>