Don Blog

13.09.2009., nedjelja


OPROŠTAJ(KA)!
Ovim mini postom opraštam se Blog.(h)ri sa vama...!

Pozdrav, veliki pozdrav svima i velika hvala, a poglavito ljudima dobre volje zahvaljujem na suradnji i angažiranoj izgradnji prve hrvatske "virtualne župe"! Ne mogu uopće dovoljno izreći koliko sam u gotovo tri godine našega druženja obogaćen... Zahvala se odnosi i na Blog.hr u onoj mjeri u kojoj je unaprjeđivao našu suradnju i izgradnju...
Svim grubijanima opraštam sve uvrede (tj. davno sam to učinio) i ništa ne pamtim odnosno ne nosim sa sobom ("otresao sam obuću", kako mi je @tignarius preporučio, po evanđeoskoj riječi) - sve ružno i crno već je u mojoj memoriji dilitano!
Ujedno žalim ako sam ikada koga ičim uvrijedio (ma znadem da jesam) i ponavljam da mi to nije bila namjera!

Oni koji osjećaju potrebu (iz bilo kojih razloga), mogu me slijediti u ovome "samopremještaju". Nikoga ne vučem za rukav, svima ostavljam punu slobodu (radujem se da neki nisu mogli odoljeti...)...
Za one koji još nisu kompletirali Favorites, nalazim se na adresi:
http://blog.vecernji.hr/don-kacunko - pa dobrodošli!

Svima pozdrav i blagoslov & mir i dobro - ma gdje bili!!!

Uvijek vaš

Don Blog


- 22:20 - Komentari (48) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.