Don Blog

11.04.2009., subota


GROB JE MOST DO VJEČNOSTI

Četrnaesta postaja BKP-a

ISUS:
Moj ljudski život tako je završen, ali grob je samo kraj ovog našeg ljudskog života, dok ako vjeruješ da si i ti moj drugi JA, imaš također kao i JA, život vječni.
Dok ti ovaj život traje do groba, Ja te molim da nastaviš moje djelo spasenja svijeta.
Molim te budi moj apostol,
budi moja žrtva,
budi moj svetac!

JA:
Moj Isuse, Ti znaŠ da sam ja u duhu spreman, ali i da sam u stvarnosti slabić.
Sve Tvoje pouke, koje nisi mogao za svoga kratkog ovozemaljskog života reći svima, sva Tvoja djela ljubavi, sve boli drugih koje nisi mogao osobno svojim dolaskom ublažiti, sve to daj meni da u Tvoje ime činim.
Ali, Gospodine, ja sam slab i nitko bez Tebe.
POMOZI MI!

Pogovor:
ISUS:
INTIMO INTIME MOJE (naziv koji je Isusu dao Sv. Filip Neri, a ja ovdje koristim umjesto originalnog autorova "ti moj drugi Ja", što se u oba ova slučaja svodi na ono bitno: ISUS JE DIO MENE I JA SAM DIO ISUSA),
KAO ŠTO TI REKOH NA POČETKU OVOG NAŠEG PUTA, moje životno djelo nije bilo dovršeno dok ga nisam okrunio svojom smrću.
Tvoj put neće biti dovršen dok ga ne okruniš svojim životom.
Uzmi svaki trenutak života onakvim kakav ti dođe, s vjerom i ufanjem da taj svaki trenutak ima moj biljeg na sebi.

Jednostavan FIAT ("neka bude kako Ti kažeš, Bože moj!") bit će dovoljan da dobiješ moju pomoć i blagoslov, ali to mora biti tvoja volja.
Dakle, ne traži me u dalekim mjestima, ja sam ti uvijek blizu. Kod tvoga radnog stola, u školi, u kuhinji, na webu. To su moji oltari gdje ja primam djela tvoje ljubavi za mene, dana drugima. Tu sam ja uvijek uz tebe.
Idi sada. Uzmi svoj križ i svojim životom dokaži da si moj i da sam Ja tvoj, da smo mi najintimniji prijatelji zauvijek.
AMEN (tako neka bude)!

- 17:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.