Don Blog

31.03.2009., utorak


KRIST I DANAS TJEŠI ŽENE
Osma postaja BKP-a

ISUS:
Koliko puta sam želio prigrliti djecu jeruzalemsku i privinuti ih sebi, a oni me odbiše?
Evo, ove žene Jeruzalemke plaču i žale me, a mene srce boli zbog njih i njihovih nesreća koje im dolaze.
One suosjećaju sa mnom, a ja tješim njih!

Koliko ti možeš osjećati za druge?

MOJ ODGOVOR:
Uči me učitelju blagi, pomozi mi da već jednom naučim ne "režati" na one koji me muče svojim izazovnim podsmjehivanjem, na one koji me ne mogu razumjeti, na one koji me iritiraju svojom glupošću ili koji mi se bezobrazno nameću.

Molim Te da sputaš moj pogani jezik.
Nauči me krotkosti, da postanem poput Tebe.


- 15:33 - Komentari (63) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.