Don Blog

09.03.2009., ponedjeljak


ISUSOV KRIŽ I NAŠI KRIŽEVI

Druga postaja "blogerskog Križnog puta" (BKP)

ISUS GOVORI:
Ovaj križ, ova drvena greda koju moram nositi na stratište, to je ono što je moj Otac odabrao za mene.
Križevi koje ti moraš nositi svakodnevno, također su volja Očeva.
Prigrli ih i ti "intimo intime moje", a ja ti obećavam da ću ti ih učiniti podnošljivim.

MOJ ODGOVOR:
Dragi moj Isuse, obećavam da ću u buduće prigrliti svoje svakodnevne probleme, monotoniju, nezgode, razočaranja, napetosti, brige i boli...
Molim te samo da me podsjetiš, kada sam obeshrabren i umoran, da noseći svoj križić ja, barem malo, pomažem Tebi u nošenju Tvoga teškog križa.


- 23:30 - Komentari (48) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.