NASTAVAK ili Tko je u stvari, do vraga, Mina Noir

Istu večer, nakon što sam raskrinkala Minu putem njene slabosti prema kikirikiju, okupila sam ekipu u svoj stan.

Legy je od nervoze manijakalno rašpicom uređivao već previše njegovane ruke. Wo' i Batty su se smijali videu
gdje su Clintu Eastwoodu stavili Alvinov glas, pa je ovaj zvučao urnebesno a Superman je Bruhlu, koji je radio margarite, pričao kako je jučer spasio hrvatske otoke da ih bura ne odnese.

Kad su Tanjuška i Medo došli, noseći tople domaće krafne i orahovicu, pozvala sam ih sve da sjednemo u dnevnu sobu.


Legolas je uzdahnuo i plačnim glasom, s natruhom histerije, upitao mogu li već više reći o čemu se radi. Povrh svega, nije baš bio uvjeren da ono jučer nisam bila ja već Mina, osim moje odviše ljubičaste boje kose.

- Kako onda, kako mi možeš reći da ono jučer nisi bila ti? To nije moguće. Postoji samo jedan način da se to dogodi, ali to...

- Da! - prekinem ga. - Upravo to, Mina je moja sestra, moja identična blizanka. Ali nemam želju ni razlog da je moram spominjati. Eto barem do sad nisam morala.



Svi su me blijedo gledali, osim Legolasa, koji je ridao, čučeći, a glavu je zario u ruke.

Dok je Bruhl nosio koktele za smirenje, ja sam započela svoju priču.


- Mina i ja smo bile sestre koje su se uvijek super slagale. Uvijek smo svuda išle skupa, povjeravale se jedna drugoj, zajedno sve radile

Negdje tamo na kraju srednje škole, kad sam ja otišla na međugalaktički fakultet zelenologije i detektivstva, Mina je počela sve više izlaziti i družiti s čudnim likovima. Smradac i Smucalo, Gargamel, Pucko i Lijeni Cvrčak samo su neki od članova družine, a vođa im je naravno bio, Mačak u čizmama.


Mina je našla sve ono što i ja u svojim napitcima i tragovima. Postala je genijalna u svojim nestašlucima. Često bi bogatim ljudima, dok bi spavali, nečujno otključavali vrata i prozore te vikali i zvali oponašajući duhove. Na kraju, kad bi stanari izludjeli te pobjegli iz kuće usred noći, družina bi ispraznila hladnjake, smočnice, ormare te sefove.

I to bi vjerojatno trajalo do unedogled, da se nisu pojavili u kući moje susjede Perinke.

Naravno, ona je pozvala mene, te sam nakon deset minuta zavezala bandu te se skupa s njima teleportirala na Mars. Tamo se nalazi najstrože čuvani zatvor za mutikaše i kradljivce.

Nakon deset tisuća godina, Mina se vratila kući, otišla na Tibet, te postala prva Vrhovna svećenica. Idem je svake godine posjetiti. Uvijek mi je daje super savjete o životu, strpljivosti i mudrosti pravovaljanih djela.

Zašto je otišla, ne znam! Vjerojatno ju je prava strast nadišla. Ali znam da je moramo pronaći - rekla sam i završila priču o svojoj sestri. Nastao je sveopći muk, a onda se Legolas dignuo s poda, (gdje je vrištao i udarao nogama) , obrisao nos i oči rukavom te upitao:


- Pa dobro kakav je onda plan?



PLAN

Oznake: mina, Legolas, Mars

25.02.2019. u 13:20 | 17 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.