AMERIKA ili kako je svijet zaboravio s koje je planete

Sjedim na balkonu i slušam jednu lijepu iz osamdesetih, pijuckam bijeli čaj, a šalica klapucka svaki put kad je vratim na tanjurić. Razmišljam o simultanoj egzistenciji u alternativnom svemiru i kako bi bilo savršeno da svaki dan, ali baš ono svaki, mogu, u otkačenoj odjeći i širokom purpurnom plaštu, pucnuti prstima i otići s ove zbunjene planete. Negdje gdje je šumovito. Gdje se čuje tišina a riječi se ne troše uludo i sebično. Ma divota. Suza mi je kanula od oduševljenja i skoro sam počela plesati, ali mi je sveopći dojam pokvarilo telefonsko zvono.






- Hello dear Mrs, Anieta, are you there? This is your friend from past, I need your help, love. Oh, pardon me, I even forgot to ask you how are you. Oh my dear, sweet, best of friend, my beloved sister. - neki nepoznati ženski glas mi počeo blebletati
kombinacijom iisforsiranog poš kokni engleskog.

I onda kad se počela na psihodeličnom teksaškom raspitivati o mom zdravlju, znala sam da zapravo ni da se rodim tisuću puta u sto tisuća alternativnih svemira, ne bi imala dodirnih točaka s ovom status kvo osobom. Glas mi je bio poznat, ali ne kao da je britanski. više mi je sličilo na to da netko, uvjeravajući me da sam luda, zaista, želi misliti da ja upravo imam vremena igrati ovu igru i da smo najbolje prijateljice.
Upali mi se lampa, jer je samo jedna koja bi to mogla. A to je sirota Katica, s jednog od naših otoka. Odrasla je u mom gradu, jer je njen otok bio siromašan Prije petnaest godina Katica je rekla da joj je dosadno i da želi u bajkovitu zemlju. Amerika,. Otada je nisam čula, ali svakodnevno gledam o njoj i familiji, jer mi svaki dan nude neke vijesti.

- Kate, jesi to ti, brate, molim te, ne pitaj me za zdravlje. I zašto mi se javljaš, rekla si mi da te zaboravim, jer nitko ne smije za tvoj pravi identitet kad odeš tamo. Ali, no dobro. Iako sam ti napravila napitak na bazi tikve i mišjeg brka da ti se lice promjeni i nisam ništa tražila, mogla si bar razglednicu poslati. - zaključim.


- Ma Anjeta, I am sorry girl, znaš da sam busy. Moj muž ti je malo prolupao i još oko toliko djece koju imam. Ali zovem te da te pitam, honey, really, imaš li još onog napitka. Jučer sam se probudila, a moje staro lice se prikazalo na pet minuta. Srećom, muž mi je bio na nekoj dodjeli za kreativnost ispraznih umova. Što god really that meaning. I would poslala avion po to, dolare same with it. Please, honey, pomagaj. - reče onako, kako to govore lijeno u Californji.

- Kate, molim te, ne moraš sad furat neki engleski, pa u školi si jedva dva navukla. Samo, molim te, upamti ovo. Maska koju ću ti poslati, jača je od napitka i ne smiješ je previše stavljati, inače će ti lice stvarno postati prozirno, ali zauvijek. Radila sam je od urina proljetne sove koja ima dvije lijeve noge i hrče samo petkom kada spava na trbuhu. O, Kate, mati te pozdravlja i plače što je nisi zvala za rođendan. Kaže da je sramotno kako si zaboravila svoj rodni kraj.


- Oh, Anieta dearie, I wish, but my tjelohranitelji. Draga, hvala ti, evo moram ići. My avion pilotee će ti doći na vrata da pick up mask. Moram ići. Kanje mi se vratio. Reci mom, Volim je. Neka pošalje opet kisela kupusa- naposlijetku reče te zaklopi.


- OK- kažem praznoj slušalici i vratim se balkonu, šumama i alternativnom svemiru. Maska može čekati do sutra. Ali čaj ne može. Sjednem i stavim noge na plastični stolić. Sad sam kauboj i vitlam svojim lasom dok stojim na konju, a tisuće lijepih i vitkih muškaraca i žena me slijede kao što to i priliči. Odjednom pjesma dosegne vrhunac, a ja počnem plesati i svi susjedi, posebno oni koje ne znam, a to su stvarno svi, pridruže mi se a tulum se nastavi duboko u 23. stoljeće.
.



Buddy you're a boy make a big noise
Playin' in the street gonna be a big man some day
You got mud on yo' face
You big disgrace
Kickin' your can all over the place
Singin'

We will we will rock you
We will we will rock you

Buddy you're a young man hard man
Shoutin' in the street gonna take on the world some day
You got blood on yo' face
You big disgrace
Wavin' your banner all over the place

We will we will rock you
(Sing it!)
We will we will rock you

Buddy you're an old man poor man
Pleadin' with your eyes gonna make you some peace some day
You got mud on your face
Big disgrace
Somebody better put you back into your place

We will we will rock you
(Sing it!)
We will we will rock you

(Everybody)

We will we will rock you
We will we will rock you

(Alright)



Oznake: kata, more, svemir

12.05.2018. u 01:05 | 18 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2024 (1)
Siječanj 2024 (2)
Svibanj 2022 (1)
Prosinac 2020 (1)
Siječanj 2020 (1)
Prosinac 2019 (3)
Listopad 2019 (1)
Veljača 2019 (2)
Lipanj 2018 (1)
Svibanj 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Studeni 2017 (1)
Listopad 2017 (1)
Prosinac 2016 (1)
Listopad 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Studeni 2015 (1)
Rujan 2015 (1)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (1)
Siječanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (2)
Studeni 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (1)
Lipanj 2014 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linkovi

Hit and Visitor Statistics