LUDI, (NE)ZABORAVNI SALOJKIN DAN ILI ZAŠTO JE MARIHOJKA SRETNA

Jednoga dana dok je koza Marihojka šetala po brežuljcima punim trave i žvakala tu zelenu tvar razmišljajući o tome kako joj je rep baš dug i lijep, pred njom se stvorila, ni manje ni više nego ljutita svinjska polovica.

- Aaaa, nemoj me pojesti molim te- bojažljivo će Marihojka.
- Kozo, luda, ova trava što je žvačeš pametnija je od tebe- iziritirano će Salojka, dotična polovica. Zar ne vidiš što se dogodilo pa te nemogu jesti, a ionako ne bi, samo bi mi naškodila.
- Aaaaa, što vam se dogodilo gospođo Vučice ?- Marihojka glupasto upita
- Prvo i prvo, nisam vuk- a što se tiče drugoga, hajdemo sjesti na ono deblo da ti kažem što je bilo.

- Dakle ovako - Salojka će. - Nakon što su me debeli Mate i njegova žena, Smrdoljubazna BIlja jučer nahranili usnula sam divni svinjsko-praseći san. Bil sam u hrpi blata, valjala se i hrvala sa svojim prijateljicama, svinjama Anđom i Nekrasivnom.
- Heheheheheh, a kakvo je to ime Anđa,gospođo ? - opet će tupavka
- Ma slušaš li ti mene uopće kozurino? I, gdje sam ono stala...? Aha! I mi se tako lijepo valjamo i spremile se za svinjsko-praseći bingo kad ono, u ranu zoru probudi me Mate i odvede tamo odakle se nitko ne vraća. I tek što su me odveli i smjestili na onaj asvalt, osjetila sam ono metalno, hladno između očiju.

- I, što je onda bilo, sigurno je bilo zabavno kad ste se igrali ?
- Ma, ti si izgubljen slučaj, draga, zar ne !?! - zaključi Salojka. - Ne, nije to bila igra,nego su me ubili, upucali, da bi sebe mogli zadovoljiti, napuniti želudac, nahraniti. Baš onako kako to rade i vama,kozama.
- Ali, to, to nije istina. Meni to slatka gospoša Narvaelenuka nikad ne bi..... ne bi ... Što sam ono htjela reći. Aha, gospođo Vučice, nemojte me ubiti.... !

- Opet ona. Morala bi otići kod neurologa, ali svejedno. I tako, ti ja mislila, nema mene više, kadli me netko pomilovaše, a već su me rasijekli tada i obezglavili. To je bio Onerporto, svinjoanđel. i kaže on meni: "Salojka zbog sve ljubavi što si davala svojoj obitelji, prijateljima i što si tako srčano jela svaku kantu otpadaka, dolazim po tebe da te odvedem u raj".
Ali kako sam sva komadima, a svaki se mora sastaviti, Onerporto mi je rekao da ga pričekam kod ovog starog debla. I zato čekam. Ovdje. S tobom. Pitaj Boga....
Ah, evo ih. Onerporto, polovice, glavo, ovdje sam.

- Ne deri se druga polovice, molim te. Vidimo te.Znaš, ovaj, sinoć sam probao nešto što se zove pelinkovac, pa znaš... Dođi da uđemo u ovaj portal pa da odemo u Svinjoraj. A tko je ova koza što žvače travicu?- upita on znatiželjno
- Ma, buahahaha, kad ti ispričam. Mislila je da sam vuk.
- Vuk, ma hajde, hahahahaha- bilo je zadnje što se čulo prije nego što su nestali prema Svinjoraju.
Niti minutu kasnije koza Marihojka, zaboraveći na krajnje neobični susret, ponovno je žvakala travu na prekrasnim brežuljcima i razmišljala kako ima divne uši.

Oznake: Marihojka, svinjska polovica, rep

04.01.2015. u 09:26 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2024 (1)
Siječanj 2024 (2)
Svibanj 2022 (1)
Prosinac 2020 (1)
Siječanj 2020 (1)
Prosinac 2019 (3)
Listopad 2019 (1)
Veljača 2019 (2)
Lipanj 2018 (1)
Svibanj 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Studeni 2017 (1)
Listopad 2017 (1)
Prosinac 2016 (1)
Listopad 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Studeni 2015 (1)
Rujan 2015 (1)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (1)
Siječanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (2)
Studeni 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (1)
Lipanj 2014 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linkovi

Hit and Visitor Statistics