1000 čudesnih stvari

utorak, 30.10.2012.

Čudesna stvar #121 - Izrezati dane iz kalendara

Image and video hosting by TinyPic
Izrezati dane iz kalendara

Imam taj neki čudan odnos s utorcima. Oduvijek su mi bili jinx dan, otkad znam za sebe. Kao prvo, rodila sam se u utorak. Dobro, u prvih 15 minuta utorka, a i to je dvojbeno s obzirom da sam se, kaže moja mama a ona valjda zna, rodila sama. Ali godinama se sve loše što se imalo dogoditi, događalo utorcima. Uvijek - utorci. To je postalo toliko smiješno i blesavo - dođe utorak i sve krene krivo - da sam jednom izrezala skalpelom sve utorke iz kalendara. Prijatelji su imali naputak zvati ih prvim srijedama.
Zaboravila sam na to pomalo. Ne znam zašto sam se danas sjetila - jer je utorak, eto. Neću ih opet izrezivati jer smo se utorci i ja u međuvremenu izmirili do miroljubive koegzistencije, ali mi je svejedno smiješno kad se sjetim. Prva srijeda...

Image and video hosting by TinyPic
- 13:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>