1000 čudesnih stvari

utorak, 18.10.2011.

Čudesna stvar #93 - "I ja isto"

Image and video hosting by TinyPic
"I ja isto"
Znate one "I ja isto!" trenutke?
Upoznate nekog - obično na nekom neočekivanom mjestu, negdje gdje ste se pojavili preko volje. Ili je netko nečiji prijatelj. Ili se viđate na istim mjestima i redovito si kimnete glavom u prolazu. Ili se taj netko jednostavno pojavi jednog ponedjeljka navečer u nečijem automobilu.
Počnete pričati i odjednom shvatite da vam pola razgovora otpada na "Zar i ti? I ja isto!" I ja volim te knjige. I ja volim tu glazbu. I ja volim svoju samoću. I ja jako dobro znam što znači imati tugu u očima.
Možda se iz toga rodi prijateljstvo. Možda ne. Možda bude samo zanimljiva priča za jednom. Nije ni toliko važno. Ali sjajan je, stvarno čudesan taj trenutak kad shvatiš da postoji još netko na svijetu tko razumije o čemu pričaš, tko ima slično iskustvo, tko diše na sličan način. Čudesno.

Image and video hosting by TinyPic
- 15:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>