1000 čudesnih stvari

ponedjeljak, 30.08.2010.

Čudesna stvar #49 - Rođendan

Image and video hosting by TinyPic
Rođendan
Danas mi je rođendan. Svake godine na svoj rođendan ja izvedem trik nestajanja. Znate ono, kad se na tulumu netko napije i sakrije pa ga svi trijezni (ili barem trijezniji) moraju tražiti? E tako ja izvodim igrokaz svakog 30. kolovoza. Ne znam točno zašto. Možda zato što sam prilično stidljiv stvor kojem pažnja ne godi previše. Možda zato što nisam taktilan tip pa me sva ta grljenja i ljubljenja dovode u nepriliku... Ne znam.

Ove je godine nešto drugačije. Kao prvo, nisam se sakrila. Kao drugo, želim ga provesti u društvu. Kao treće... pa, možda prvi puta u životu oko sebe imam ljude koje volim, nove ljude, stare ljude, nove stare ljude, i ti ljudi vole mene. Prvi puta osjećam se kao da negdje pripadam.

Tako ću, u duhu svojeg novootkrivenog rođendanskog samopouzdanja, samoj sebi za rođendan poželjeti neke stvari. Želim si neustrašivost jer su stvari koje me plaše duhovi od papira, čudovišta ispod kreveta, optičke iluzije. Želim si strpljenje jer za sve treba vrijeme da se razvije, sazori, poboljša. Želim si također smijeh jer su svi problemi i teškoće jednostavniji i lakši kada se čovjek smije...
Samoj sebi također želim da svaki dan nauči nešto novo, da dovrši taj svoj triatlon o kojem mašta, da puno pjeva, da fotografira i slika, da piše i napiše, i da zna kada je vrijeme ostaviti sve što se želi, radi, misli, skače, govori i umjesto toga se stisnuti uz jednog velikog i jednog malog čovjeka, uz sidra, uz uporišta, uz krila.
Image and video hosting by TinyPic
- 15:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>