1000 čudesnih stvari

petak, 27.08.2010.

Čudesna stvar #47 - Izgubljeni kišobrani

Image and video hosting by TinyPic
Izgubljeni kišobrani
Na stolu mi stoji plavo-srebrni kišobran. Moj je, ali zapravo nije moj. Mutno se sjećam da sam ga dobila od nekog, možda na nekom intervjuu tijekom kojeg je počela kiša, možda kod nekog prijatelja, možda sam ga skupila u uredu, zaostalog u nekom ormaru... Ne znam. Moj nije jer ja ne posjedujem kišobrane, ali se nekako našao u mojem vlasništvu.
Uvijek me zabavljala sudbina kišobrana. Godinama ih dobivam: sponzorske, pronađene, zabavne, dječje, vesele, sportske i uvijek ih (sve osim jednoga koji je muž zaplijenio pa mu znamo sjedište) izgubim. Ostavljam ih u autobusima, uredima, u kafićima, kinima, kod prijatelja, u automobilima prijatelja, u tramvajima, pored klupa u parku... Poklanjam ih, dajem, posuđujem, zaboravljam.
I dok promatram ovog plavo-srebrnog uljeza na stolu, pitajući se pritom kod koga sam ga pokupila i hoće li taj netko žaliti za njime, silno se zabavljam mišlju kako je sudbina kišobrana čudesno smiješna. Stalno ih gubimo, ali ih ne bacamo. Posuđujemo ih drugima i onda zaboravljamo da smo ih posudili. Poklanjamo ih, dajemo, zaboravljamo. Drugi ljudi uzimaju naše kišobrane i nose ih... pitaj boga gdje. Možda neki moj kišobran nađe put do Afrike, ili recimo do Ujedinjenih naroda. Možda neki moj kišobran bude zaboravljen u garderobi njujorške opere ili u nekom slamu Rio de Janeira. Možda ja dobijem kišobran koji je imao tu sreću da pokisne ispod ruskog neba.
Mislim da ću to u budućnosti raditi - namjerno ću ostavljati kišobrane po svijetu, u dobroj vjeri i s puno radosti. Neka idu u svijet, ti nemirni putnici.
Image and video hosting by TinyPic
- 12:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>