1000 čudesnih stvari

petak, 20.08.2010.

Čudesna stvar #43 - Prvi poljubac

Image and video hosting by TinyPic
Prvi poljubac
Mogla bih, vjerojatno, do u detalje opisati taj dan. Ne sjećam se, doduše, što sam radila prije nego li je poslijepodne došao po mene. Ne sjećam se. Vjerojatno sam ustala, gotovo sam sigurna da sam pila kavu, listala novine i vrtjela stranice na internetu. Vjerojatno sam se spremala, mijenjala odjeću, slagala frizuru. Istina je da se ne sjećam. Ali živo se sjećam trenutka kada sam ušla u njegov auto, sjećam se da me dočekao sa sladoledom u ruci, sjećam se razgovora na Sljemenu, i šetnje nazad, sjećam se što mi je govorio i kako sam se - ja! - uzmucala i zarumenila. I živo se sjećam svake minute i svakog trenutka, pogleda, mojih ruku, njegovih ruku i onog trenutka kad me - konačno! - poljubio.

Ljubili smo se, oboje, naravno i prije. Ali ima tih prvih poljubaca nakon kojeg se tvoj svijet raspe u milijun komada, poput svjetla koje se kroz prizmu rastoči na milijun boja. I možeš sebi reći da to ne znači toliko, možeš stiskati kočnicu i govoriti si da je to samo poljubac i da ne znaš što će biti, ali čak ako ti ne znaš, tvoje tijelo zna i šalje ti nepogrešiv signal da je to "to", da je on taj, da si ti ta, da je sve kako bi trebalo biti.

Prvi poljubac je vrhunac čarolije, kulminacija onog vilinskog mahanja čarobnim štapićem koji počinje jednog dana, potpuno običnog i bezveznog dana, kad glavna junakinja ugleda glavnog junaka i kad se prepoznaju, na nekoj čudnovatoj razini koja se ne da prevesti u riječi, i kad počinje cijela ta bajka udvaranja, zagledavanja, osmijeha, kada dišeš drugačiji zrak, iskričav, kada je sve važno i bitno i pamtljivo. Prvi poljubac je ključ i sve ono važno počinje nakon njega, ali sve ono čarobno, čarolijasto, nemoguće i nestvarno, traje prije. I pamti se, utiskuje u samo tkivo veze.

Image and video hosting by TinyPic
- 10:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>