1000 čudesnih stvari

subota, 14.08.2010.

Čudesna stvar #39 - Naći istomišljenika

Image and video hosting by TinyPic
Naći istomišljenika
Kad ljudi kažu da su pronašli istomišljenika, često misle na nekog tko misli isto što i oni, tko im ne proturječi, s kime se osjećaju kao da su u pravu. Ja se nekako bojim takvih istomišljenika, općenito bojim se ljudi koji stalno osnažuju, a ne propitkuju svoje stavove.

Ali volim one prave istomišljenike.
Volim ljude koji razumiju što želim reći u dvije riječi. I one kojima se ne moram opravdavati. Ali koji će me natjerati da mislim i pitam se jesam li u pravu. Volim ljude s kojima se moji horizonti šire, a na sužavaju, ljude koji razumiju gdje sam, odakle dolazim, tko sam, što me motivira, što me vodi. Oni ne misle isto što i ja. Ponekad ne misle ni slično. Ali razumiju tko sam i ne pretpostavljaju najgore o meni i o mojim motivima.

Image and video hosting by TinyPic
- 11:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>