1000 čudesnih stvari

petak, 11.06.2010.

Čudesna stvar #23 - Točanje kruha u umak

Image and video hosting by TinyPic
Točanje kruha u umak
Kad smo bili klinci, brat i ja bismo se redovito potukli oko toga tko će i - važnije - koliko kruha umočiti u umak od pečenja. Svaki nedjeljni ručak, a moja obitelj obožava jesti meso i jeli smo ga kao klinci toliko da nije nikakvo čudo što ga sada izbjegavam, završio bi tako da bismo brat i ja komadićima kruha navalili na masnoću od pečenja. Danas bih vjerojatno dobila fraze na to (da ne spominjem činjenicu da bi me sasvim sigurno želudac razvalio od bolova) jer je to valjda ultimativno nezdrava hrana, ali kao klincima ništa nije bilo slađe od te masti koja se slijevala niz naše musave brade. Zapravo, bilo je slađe - meni je najslađa bila ona zapečena sol iz ulja, one tamnije slane naslage koje bi se zalijepile za dno tepsije.
Danas ponekad, u rijetkim prilikama kada jedem takva pečenja, imam isti poriv: otkinuti komad kruha, i strugati njime po dnu tepsije, masna i prljava od jela. Ne činim to više jer je to gušt samo u mojem sjećanju - u stvarnosti je fino tek prvih pet minuta.

Image and video hosting by TinyPic
- 10:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>