1000 čudesnih stvari

četvrtak, 27.05.2010.

Čudesna stvar #14 - Podrška

Image and video hosting by TinyPic
Podrška

Kada sam ovaj blog pustila u svijet, nisam očekivala bogznašto. Zapravo - da budem precizna - očekivala sam tek pokoji komentar, možda da dragi prijatelji (jer neki su znali, a neki nisu) svrate i jave što misle. Ono što se dogodilo, ma kako sitno i malo u ukupnoj slici stvari, posve me zateklo. Mailovi i poruke nepoznatih ljudi, riječi ohrabrenja... zbunilo me, iznenadilo, smelo.

Podrška je čudesna stvar. Naučila sam što znači podrška tijekom jednog od mojih životnih brodoloma, kada sam se zatekla sama i nezaposlena, doslovno gladna i pred rubom iseljenja iz tadašnjeg stana. Uskočili su prijatelji, bez objašnjavanja, bez suvišnih riječi. Pogurali su me, centimetar po centimetar, polako i nježno, dok svjetlo nije prevladalo. Podrška je također kada prijatelji s tobom šetaju po cičoj zimi jer ti je potrebno vrijeme da progovoriš, podrška je i kada ti ne daju odustati. Podrška je Njegov zagrljaj, toplo mjesto u koje se uvučem kada vani sijeva.

Sretna sam što imam oko sebe baš takve, nepopustljivo tople i drage ljude koji, eto, vrlo glasno navijaju za mene. To je podrška bez koje ne mogu, bez koje nisam.

Ali ima i jedna druga vrsta podrške koja me jednako ostavlja bez daha, podrška onih koje niti ne poznajem. Utvaram sebi - možda pogrešno - da je u ovim mojim minijaturama nešto što ponekad i pomalo ulijeva optimizam i nadu. I da to nekako i negdje odzvanja u ljudima. I drago mi je što vam se svidjelo, što ste mi se javili. Ali privatno, podrška koju sam dobila od čitatelja ovdje mnogo je više od toga: prvi sam puta svoje ideje i svoje pisanje pustila van, u svijet. Vratilo se sretno i neozlijeđeno. Zato je podrška neprocjenjiva, zato bih bez vašeg gurkanja možda i odustala.

Image and video hosting by TinyPic
- 13:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>