Severino Majkus

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Veljača 2013 (7)
Siječanj 2013 (30)
Prosinac 2012 (40)
Studeni 2012 (33)
Listopad 2012 (25)
Rujan 2012 (20)
Kolovoz 2012 (32)
Srpanj 2012 (32)
Lipanj 2012 (23)
Svibanj 2012 (23)
Travanj 2012 (16)
Ožujak 2012 (14)
Veljača 2012 (13)
Siječanj 2012 (19)
Prosinac 2011 (24)
Studeni 2011 (18)
Listopad 2011 (21)
Rujan 2011 (22)
Kolovoz 2011 (17)
Srpanj 2011 (14)
Lipanj 2011 (31)
Svibanj 2011 (27)
Travanj 2011 (28)
Ožujak 2011 (26)
Veljača 2011 (22)
Siječanj 2011 (26)
Prosinac 2010 (26)
Studeni 2010 (23)
Listopad 2010 (17)
Rujan 2010 (34)
Kolovoz 2010 (31)
Srpanj 2010 (30)
Lipanj 2010 (23)
Svibanj 2010 (28)
Travanj 2010 (20)
Ožujak 2010 (23)
Veljača 2010 (29)
Siječanj 2010 (31)
Prosinac 2009 (20)
Studeni 2009 (28)
Listopad 2009 (11)
Rujan 2009 (21)
Kolovoz 2009 (12)
Srpanj 2009 (19)
Lipanj 2009 (15)
Svibanj 2009 (20)
Travanj 2009 (33)
Ožujak 2009 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

. • Cestitka Garavom na tako sazetim, zrelim i promisljenim zapazanjima . Kangrga je jednom rekao u TV interviuvu: "Bit ce nesto od nas" Kad se davimo svakodnevno u ovom drustvenom blatu, ponekada nade i ponestaju. Ali, ako se ima na umu da smo generacije kojma su u cjelokupnoj istoriji zapale najvece zrtvenicko odricanje ali i naj veci izazovi, ako ne i privilegije,zatecenim u dosad nevidjenim orkanskim drustvenim krizama u kojima se civilizacijska epoha petmilenjsko klasnog nadmetanja, sada napokom raspada po svim svojim drustvenim savovima Gotovo da nema vise dana ni sata u kojima se ne dozivljava tektoska rasprnuca visokih detonacija, bljeskova sto zasljepljuju, vibracije koje lome sve nejake, gomilajuci psihijatrijske ustavnove, kazemate, vjesala, lomace, robije, popravne institucije, koje Nietzsche nazire kao "Popravljanje covjecanstva", upravo tamo gdje se ono nejvise lomi, iznakazuje, gdje mu se trga inskonski duh, vjeru u sebe ( Sapere aude). Samo jaci, koji se penju na vrske lutajucih santa, sad naziru sve oko sebe, taj bljestavi lom smetisnih nanosa, koji se u vlasitom dimu i odurnom zapahu tu raspadaju u zajednickoj gomili : Klasna bestijalnost, krscanske svinjarije, liberalni uljez, demokratski lopov, ideoloski demagog,,ekonomski tiranin. • Sav taj historijski nanos se napokom nasao na svojoj nagomilanoj hrpi! Navucimo maske, promatrahjuci taj trulez koji nestaje u svoj epohalni bezdan

 

Linkovi
Slikarstvo
www.pula-online.com
www.zutaminuta.com


22.06.2010., utorak

Valentina
Dona, mislim da ste problem krivo postavili, a krivo postavljen problem daje prostor razglabanju, a ne rješenju...potaknuta vašim postom, napisala sam što ja mislim i kako vidim problem(u obliku današnjeg posta);

Ljubav...izdaja...grijeh...kazna...

Potaknuta Doninim postom o preljubu, napisat ću što mislim...

Ljubav je osjećaj bliskosti i pripadnosti, sklonost prema dobru i puno više od toga...na suprotnoj strani stoji izdaja, grijeh, kazna...poprište je to životnih borbi...i tako mora biti da bi život imao smisla...

Ono što mi znamo o ljubavi samo su obrisi istine ili čista laž, kao posljedica sebične ljubavi, koja se vrpolji u nesavršenoj duši...

Ljubav je vrlina...poseban dar...kakvom su to ljubavlju obdarene žene... jesu li one svjesne tog dara...

Poslužit ću se jednom pričom, koja je i obrazovna i poučna...iako je priča prožeta osjećajem majčinske ljubavi s naglaskom na pouku, ona je, zapravo, obrazovna...govori o univerzalnoj ljubavi i zakonu koji štiti ovaj poseban dar, pokretač svega što živi i postoji...ona je u korijenu svih ljubavi...ona je puno više od ljubavi majke prema djetetu...ona je pokretač, kreator svega dobroga...ona odgaja...ona daje, ali i traži...koliko je milosrdna, toliko je i nemilosrdna...

"Moja je majka imala samo jedno oko. Mrzio sam je… Za mene je to bila prava sramota. Kuhala je učenicima i učiteljima kako bi prehranila obitelj. Jednog mi je dana u školi prišla kako bi me pozdravila. Bilo me je tako sram! Zašto mi je to napravila?! Dobacio sam joj pogled prepun mržnje i otrčao. Idućeg dana svi su me prijatelji iz razreda zezali: 'Ha, ha, ha, tvoja mama ima samo jedno oko!' Želio sam da se zemlja otvori i proguta me! Želio sam da mama nestane! Kad sam došao kući, rekao sam joj: 'Zbog tebe mi se svi smiju! Zašto jednostavno ne umreš!?' Mama mi nije ništa prigovorila. A ja nisam zastao ni na trenutak da bih razmislio o onome što sam upravo rekao! Bio sam prepun bijesa. Želio sam da ode iz naše kuće i da nemam više ništa s njom. Zato sam učio kao mahnit i dobio priliku da odem studirati u inozemstvo. Potom sam se oženio i kupio vlastitu kuću te dobio djecu. Bio sam zadovoljan svojim životom, djecom i karijerom."

“A onda, jednog dana mi je majka došla u posjet. Nije me vidjela godinama, a nikad nije ni upoznala svoje unuke. Kad su je djeca vidjela na vratima, počela su se smijati, a ja sam vikao na nju jer je došla tako nenajavljeno. Derao sam se: 'Kako se usuđuješ dolaziti u moju kuću i plašiti moju djecu?! Odlazi, odmah!' A majka je samo tiho rekla: 'O, oprosti, izgleda da sam pogriješila adresu.' I nestala mi je iz vida. “Jednog dana sam otišao u rodno mjesto zbog proslave godišnjice mature. Iz znatiželje sam otišao u stari kvart i pitao susjede što je s njom. Rekli su mi da je umrla. Nisam ispustio ni suzu. Potom su mi dali pismo koje je prije smrti ostavila za mene:

'Najdraži sine! Mislim na tebe cijelo vrijeme. Žao mi je što sam ti došla u kuću i preplašila djecu. Žao mi je što sam za tebe bila sramota cijelo vrijeme tvog djetinjstva i odrastanja. Znaš, kad si bio malen, nastradao si u jednoj nesreći i ostao bez oka. Nisam te mogla takvog gledati, da odrastaš s jednim okom. Zato sam ti dala svoje. Bila sam tako ponosna na svog sina koji vidi cijeli svijet i za sebe i za mene. Volim te, tvoja mama.'

Kada je pročitao pismo, shvatio je koliko vrijedi majčinska ljubav i da je cijelo vrijeme griješio. Srušio se od bola, plakao je neko vrijeme i onda iznenada umro od neizmjerne tuge i žalosti za svojom majkom.

Dona je u svom postu problem postavila na: "...ako ta žena nosi jake vatre u sebi... smijemo li okolina i itko na ovome svijetu od nje očekivati da ne ugasi vatru u sebi. Preuzela je odgovornost za partnera... ali smijemo li tražiti da ostane "gladna" do kraja života zbog te nesreće. Da li bi ona gazila po nečem svetom u situaciji da se snađe?", a to je: najmizernije uporište...ljubav prate otmjenost i dostojanstvo u ponašanju...ljubav ne dozvoljava da mi određujemo pravila ponašanja...

Nadalje, Dona misli da je prestrašno kada neki moraju živjeti bez nečega za čim osjećaju potrebu i po nekoliko godina, zbog bolesti partnera...tu misli na seksualne potrebe...

Draga Dona, u seksualnim potrebama nema ljubavi...ljubav krase otmjenost i dostojanstvo u ponašanju...ona obiluje u svim dobrima, pa je glad osjećaj koji je njoj potpuno stran...





- 09:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #