05

subota

travanj

2008

Vrijeme je za samoprocjenu!

post br. 212

Image and video hosting by TinyPic

SIROMAŠAN DUHOM: Došao sam do točke kad osjećam da me Bog prihvaća baš onda kad najmanje
mogu prihvatiti samoga sebe. Priznajem svoju potrebu za Bogom i shvaćam da ne moram zaslužiti njegovu
ljubav bogatstvom, statusom ili duhovnim mudrovanjem.

1. nedovoljan 2. dovoljan 3. dobar 4. vrlo dobar 5. izvrstan


OŽALOŠĆEN: Došao sam do točke kad stvarno mogu osjetiti praznine u svom životu. Mogu i drugima
pokazati da me boli, te dijeliti njihove žalosti, a ne izbjegavati neugodu. Mogu plakati kao i Isus.

1. nedovoljan 2. dovoljan 3. dobar 4. vrlo dobar 5. izvrstan


KROTAK: Došao sam do točke kad ne moram više biti onaj koji je uvijek snažan. Prema ljudima smijem biti
blag i obazriv. Bogu sam dao da upravlja mojim životom, pa ne moram uvijek pobjeđivati.

1. nedovoljan 2. dovoljan 3. dobar 4. vrlo dobar 5. izvrstan


GLADAN I ŽEDAN PRAVEDNOSTI: Došao sam do točke kada mi je više nego išta stalo da upoznam Boga
i njegovu volju za svoj život. Više me zanima Božji plan sa svijetom nego moj financijski dobitak, uspjeh u
karijeri ili priznanje bližnjih. U odlukama težim za Božjom perspektivom.

1. nedovoljan 2. dovoljan 3. dobar 4. vrlo dobar 5. izvrstan


MILOSRDAN: Došao sam do točke gdje mogu ponirati u osjećaje nekoga koji pati, koji je osamljen,
nesretan, pa suosjećati s njime u njegovim patnjama. Bog mi je dao osjetljivost za patnje drugih.

1. nedovoljan 2. dovoljan 3. dobar 4. vrlo dobar 5. izvrstan


ČIST SRCEM: Došao sam do točke gdje mogu prema Bogu i drugima biti potpuno otvoren i iskren –
proziran, jer nemam što skrivati. Ne moram se "praviti" niti pretvarati da sam ono što nisam.

1. nedovoljan 2. dovoljan 3. dobar 4. vrlo dobar 5. izvrstan


MIROTVORAC: Došao sam do točke kada uistinu radim na tome da održavam stalnu komunikaciju između
sebe i drugih osoba – otvorenom. Ljutnju i neslaganje rješavam odmah i ne dopuštam im dalje da tinjaju.
Potičem ljude u svojoj okolici da prevladavaju međusobne razlike, a da pri tome ne povrijede jedan drugoga.

1. nedovoljan 2. dovoljan 3. dobar 4. vrlo dobar 5. izvrstan


PROGONJEN: Došao sam do točke gdje znam za što živim i poradi toga ne bojim se trpjeti i, ako je
potrebno, umrijeti. Spreman sam "staviti ruku u vatru" i sam zastupati ono što je pravo. Kritiku mogu
prihvatiti bez samosažaljevanja ili samopravednosti.

1. nedovoljan 2. dovoljan 3. dobar 4. vrlo dobar 5. izvrstan


Dobila sam zadatak da se samu sebe ocjenim u odnosu na proteklu godinu, pokušajte to i Vi.
Neka Vaše ocjene ostanu tajne, dovoljno je da ste o ovome razmislili!
Ja sam vrlo dobra ...

<< Arhiva >>