18

četvrtak

listopad

2007

Zahlađenje...

Image and video hosting by TinyPic
Ovo je dakle zadnji topli dan ove godine, tako barem kažu? Uopće nisam spremna na to, nekako sam se navikla na ovu toplu klimu. Nisam spremna za zimske jakne, duboke cipele i ono cvokotanje na putu do posla...Toliko dugo već traje ovo toplo vrijeme da sam skroz zaboravila na to...
Kakva nas zima očekuje? Kao prošla? Ja bih se na to pretplatila, to je jedino dobro što priznam od globalnog zatopljenja...Znam sad će te mi naći sto razloga zašto to nije dobro, ali ja ostajem subjektivna.
I dok mi u kući punom parom smišljamo kako i ove godine zeznuti distributere električne energije ( već smo djelomično uspjeli sa solarnim grijanjem vode), a da pri tome ne uništimo dvije, tri šume, u mojoj glavi još nije vrijeme za zimu...ni u srcu.
Meni je baš lijepo kad je ovako srednje toplo...

<< Arhiva >>