Objavljeno: subota, 28.03.2009. ljeta Gospodnjeg

FRESH LISTA



Hvala blogu.hr što me nakon skoro 4 godine pisanja i bezbroj naslovnica, te ukupnim posjetom od cca. 85 000 ljudi vratio na fresh listu.



Dovoljan razlog za napustiti blog.hr i nastaviti pisati negdje - drugdje. ;)


Nadam se da nije bio problem u tome što mi se pri objavljivanju post-a, link na moj blog pojavljivao 3 puta na naslovnici (na almost cool), jer za taj sam problem javio uredništvu blog-a, te nikada nisam dobio odgovor, niti su problem sanirali.

Evo mail koji sam poslao još 11.02.2009. uredništvu blog.hr-a.



Možda blog.hr tako rješava stvari sa naslovnicom?

Stanje na dan 28.03.2008.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Stvarno sam za fresh listu. :)))

Ovo sam natrkeljao 28.03.2009. u 14:10 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (2) - Ispljuni na papir - #





O temi FRESH LISTA izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog