Objavljeno: četvrtak, 26.02.2009. ljeta Gospodnjeg

SVIJET TRAŽI ZVIJEZDE



Kako mi se čini, cijeli svijet je uhvatila groznica traženja talenta. Lijep način da se stoka sitnog zuba zabavi, da se jednom sretniku da neka kvazi šansa i da se zgrne ogromna lova. Na svu sreću sam otporan na takva zaglupljivanja, te hrvatski idol, te big brother, te farma, te ovo, te ono, te 84.... Nekako ne volim te hipnotičke emisije koje odvračaju pućanstvo daleko od pravih problema.

No, moram priznati da sam se jučer lijepo nasmijao gledajući razne "the best of..." traženja talenata.

Moja favoritkinja je svakako bugarka koja je odlično izvela hit Mariah Carey "Ken Lee". :))))



I Crnogorci konja za trku imaju. Upoznajte Bobu. Čovjek je multi-multi-multi talent. ;)



Sljedeći miljenik mi je Zdravko. Kakav glas, kakvo držanje. Pravi idol.



I za kraj "Mix" srpskih idola.

Ovo sam natrkeljao 26.02.2009. u 16:57 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (3) - Ispljuni na papir - #





O temi SVIJET TRAŽI ZVIJEZDE izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog