Objavljeno: četvrtak, 09.08.2007. ljeta Gospodnjeg

PREFERIRAM KOSOOKE LJEPOTICE



Što dosada i kriza srednjih godina učini od čovjeka, to je strašno. Uzeo sam si nedavno od jedne gospođe, prve vlasnice, Suzuki Swift Gti. Dobro usčuvan, sa nekih 100 000 km iza sebe, što za taj auto i nije neka cifra. Sad sam odlučio da mu udahnem još malo „dodatnog“ života. No, dok ne skupim sve potrebite mi djelove, guštam se u ovim video-uradcima.

Jeeeebo Ferrari


Swift 0-180 km/h


Swift GTI + turbo


Swift Gti turbo 0-200 km/h u 20 sec.


Vozim već nekih 18 godina, izmjenjao sam hrpetine automobila, i mogu reći samo jedno: Japaneze rulez!!! ;)

Ovo sam natrkeljao 09.08.2007. u 20:22 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (5) - Ispljuni na papir - #





O temi PREFERIRAM KOSOOKE LJEPOTICE izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog