Objavljeno: utorak, 27.06.2006. ljeta Gospodnjeg

NAĐEN PAS-KUSTOŠIJA!!!



Pojma nemam koje je pasmine, znam samo da je žut i da je štene...razigran i podosta poslušan. Vidi se da je bio sa ljudima.

Ako netko ima ideju čiji je, neka se javi...nađen je u Kustošiji.





Sutra ujutro bum ga vodil kod lokalnog vet-a, možda bu znal čiji je...


APDEJT 27/06/2006

Jutros sam uslikao malu i složio flyer u Word-u te ga zakeljio na banderu na lokalnoj autobusnoj stanici.

Negdje oko 13:00, zazvonio mi je mob. Javila se jedna malo starija gospođa i pitala me da li je pas još uvijek kod mene. Pao mi je kamen sa srca. Rekao sam da je mala OK, te da ju može doći pokupiti....tako i bi. rofl

Ovo sam natrkeljao 27.06.2006. u 00:32 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (8) - Ispljuni na papir - #





O temi NAĐEN PAS-KUSTOŠIJA!!! izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog