Objavljeno: srijeda, 21.09.2005. ljeta Gospodnjeg

PODSVJESNE TRIPICE



Greška. To je bila greška. Ostati budan nakon što je draga otišla na posao. A još veća greška bila je upaliti comp i otići na www.blog.hr. Zašto? Pa zato što...aj sad da vidim kaj je ovaj napisal, pa još da pogledam kaj je ona napisala, e čekaj, čekaj, ovaj uvijek ima interesantne postove...pa čitaš, pa gledaš, pa čitaš, pa se sjetiš kaj bi još mogel na blogu uredit...i blah, blah....eto 12:00. Ostalo se bez pljuga, bez kave, bez sna. E, sad, obuci se, sjedi u kola, pa do najbližeg dućana po osnovne životne namjernice Nescafe & Walter Wolf.

Bolje da sam se samo okrenuo na drugu stranu i nastavio spavati.

No, sad kad sam već budan, mogao bih nešto pametno i nažvrljati.

Znam...sjetih se!!! Podsvijest je proradila!

Neki dan je moje društvance raspravljalo o – tripicama. Meni, kao priučenom vegeterijancu, počeo se okretati želudac. Te tripice ovak, te onak, te od želuca, te od špeka...blah!!! Jeste ikada vidjeli to „jelo“? Jeste ikada razmislili od kuda su oni izvadili te sastojke? Pa ne moraš biti vegeterijanac da ti se to jelo zgadi. To i ono, kak se zove, hladetina...to je vrhunac čovječjeg kulinarskog neukusa.

Jedine TRI-PICE koje odobravam nalaze se na slici dolje.




Ovo sam natrkeljao 21.09.2005. u 13:51 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (7) - Ispljuni na papir - #





O temi PODSVJESNE TRIPICE izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog