Objavljeno: petak, 09.09.2005. ljeta Gospodnjeg

POZNATI O MESU...



...potaknut post-om kolegice Blogistke na njenom blog-u, eto da se i ja malo izjasnim...

Što poznati misle o mučenju životinja...


"Nikada nisam mogao ugasiti neko životno svjetlo, jer mi nedostaje moć da ga ponovno upalim."

Sven Hedin

"Da klaonice imaju staklene zidove, svi bi ljudi bili vegetarijanci."

Linda McCartney

"Ako tvrdite da ste po prirodi stvari određeni za mesnu vrstu ishrane, onda prvo osobno ubijte ono što želite jesti. Međutim, učinite to vlastitim rukama, bez pomoći mesarske sjekire, noža ili bilo kakvog oružja."

Pitagora

"Životinje su moji prijatelji, a svoje prijatelje ne jedem."

Georg Bernard Shaw

"Ja sam se još u najmlađoj dobi odrekao jedenja mesa. Doći će vrijeme kada će ljudi ubijanje životinja promatrati istim očima kao i ubojstvo čovjeka."

Leonardo da Vinci

Ovo sam natrkeljao 09.09.2005. u 12:59 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (0) - Ispljuni na papir - #





O temi POZNATI O MESU... izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog