Objavljeno: ponedjeljak, 29.08.2005. ljeta Gospodnjeg

DANAS SAM MALO PUKO...



Razmišljam si ja tako, dok sjedim u brtiji na pauzi i listam novine, o nama kao pušačima „svegakajnamgurnupodnos“. Zemem si Globus, svaka 3. strana – reklama. Zemem Nacional – same shit. Zemem i Milu (hebi ga, iz čisto istraživačkih pobuda) – isto. „Ako kupite mene, rublje će vam biti nebeski bijelo“. Koliko j....o bijela može biti plahta? Do sada, kak svaka nova reklama ima novu formulu, morala bi biti, ne znam, nevidljiva valjda!?!?! „Ak z menom pereš zube, imal buš najbjelje zube u kvartu“. Ma da!? Moš mislit! Dođeš doma, upališ telku, opet ista priča. Svi ti nekaj najboljega nude. Fuuuuck! Hoću na miru pogledati film, bez da mi pune glavu stvarima koje bih trebao imati. Točno znam što i kada želim imati, ne moraju mi oni oduzimati vrijeme nudeći mi nešto što zapravo ne želim. Pa se tam neki komadi 90-60-90 prežderavaju sladoledima, kao „I mi jedemo sladoled, a pogledaj nas, ni traga salu....NOVI DIJETALNI SLADOLED“, pa čokoladice, keksiće, gledaju to naše sugrađanke i počnu i one. A onda, najednom, Jao! Pa, ajmo sad na dijetu. Ova je najbolja, kupite set knjiga i kazeta dr Skinnya „Smršavite bez stresa 12 kila u 15 minuta“. „E, to moram imati!“, pomisli Štefica, dok Joža zavaljen u fotelju čita sportske novosti, no najednom, nova reklama – „Dijeta svinjskom mašću indonezijskih liliput svinja“ (koje, eto, baš zajebano, žive samo u jednom malom selu negdje u indoneziji, pa je zato – SAAAAMOOOO 325 kn, a kao poklon dobivate i set noževa za klanje). AJM GONA PJUUUUK!!! I sve to još lijepo uredno plaćamo teško nam zarađenim škudama. Zakaj? Samo da bi imali najbjelje rublje u kvartu? Da bi imali zube kakve nemaju holivudski glumci? Da bi imali tijelo kao Ken i Barby?

A netko samo trlja ručicama i smješka se iz neke lijepe, skupe, kožne fotelje..

Kaj ja tu uopće drobim? Daj bok. Blah!


Ultra super novi frižider Gorenje, oduzima kalorije hrani već nakon 10 minuta...jedite i ne debljajte se (vidi foto)

Ovo sam natrkeljao 29.08.2005. u 21:37 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (3) - Ispljuni na papir - #





O temi DANAS SAM MALO PUKO... izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog