Objavljeno: nedjelja, 28.08.2005. ljeta Gospodnjeg

SURVIVORS



Post-plinski dan. Hirošima i Nagasaki su male bebe, kako je jučer bilo u remetama. Obožavam ražnjiće sa sojinim komadićima, tofu-om i seitanom...ali jučer sam pretjerao. Ispeklo se dosta tih ražnjića, a k tome još i dosta sojinih popečki. Najbolje je bilo to što smo uspjeli sve ispeći taman prije kiše. Klopa je stvarno bila super, za prste oblizati, ali...sve te žitarice imaju jedan nezgodni nus-efekt. Ako pretjeraš, napuhneš se kao balon, a pošto mi ljudi, nismo dolje zavezani kao baloni, dolazi do propuštanja. Tako, da je to bilo zanimljivo za vidjeti (i čuti). Bem mu miša, još i danas sam malo napuhnut...hmmm...mogao bih dragu izvesti u kino..hehehehehe...

PS: Zaboravio sam uzeti digitalac, tako da ništa od slika, no sve je evidentirano na digitalnom camcorderu...gdje imam čak i zvučni zapis istoga.

POUKA: Ako vodiš komada za zbarit na roštilj, izbjegavaj soju.


Pošto nema novih fotki...evo jedna iz Remeta (tamo negdje '95)

Ovo sam natrkeljao 28.08.2005. u 13:35 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (4) - Ispljuni na papir - #





O temi SURVIVORS izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog