Objavljeno: petak, 19.08.2005. ljeta Gospodnjeg

LOJZEKOVA HIŽA



Ultimatum!

Reče mi draga danas; "Biraj! Ili idemo u Sloveniju ili u Lojzekovu hižu!".

"Lojzekova hiža?", pomislih,"Bože dragi, moram birati između janeza i zagoraca!!!". Pošto janeze volim manje od zagoraca, tu soluciju sam odmah prekrižio – ad-acta. Rekoh, ajd da vidim kaj je to s tim Jožekom. Drugi idu vikendom na more, Opatija, Krk, Pag i te brije, a ja moram birati između 2 seoska turizma. Ja koji ne podnosim blato, travu (osim nekih izuzetaka), bube, kukce i sve ostalo kaj tam brije po selu. Da se mene pita sve bi ja to zbetoniral.

No, evo pogledajte u kojoj sredini ću se sutra morati kretati. Blah!


Lojzek


Lojzekova hiža


Restoran u hiži

...i sve to za ljubav mojoj dragoj... ;)

Ovo sam natrkeljao 19.08.2005. u 20:18 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (3) - Ispljuni na papir - #





O temi LOJZEKOVA HIŽA izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog