Objavljeno: subota, 13.08.2005. ljeta Gospodnjeg

J....Š OVE ULTRA-HIPER-MEGA KUPOVNE CENTRE



Poludio sam. Krenuo sam do KingKrossa da kupim nekaj sitno za svoje životinjsko carstvo doma, a vratio se sa punim gepekom. Čak sam kupio i zemlju crnicu, pitaj boga zakaj (kao, sadit ću cvijeće). Na svu sreću nisam bio sam, pa mi je u popunjavanje gepeka pomogla i moja Dijana. Prestraaaaašno.

Jedina pozitivna strana cijele ekspedicije bilo je to da je bilo jako malo ljudi i nije se čekalo dugo za onu spravu koja nam uzima nofce koje smo teškom mukom zaradili. To sam često razmišljao. Koje smo mi budale...još i čekamo pun k. vremena u redu da nam uzmu pare.

Lažem...bila je još jedna pozitivna stvar u svemu tome danas. Bili smo na kavi u Daily News Caffe-u. No, taman kada sam srknuo prvi gutljaj prisralo mi se za popizdit. A kako ne volim javne zahode, na brzinu smo srknuli ostatak i odjurili prema autu. A doma...kontaminacijaaaaaaa!!!!!



Heh...ali dobio sam uz Fini Mini juhu majicu sa ovim natpisom...jedva čekam da ju obučem za posao u utorak. :)))

Blah!

Ovo sam natrkeljao 13.08.2005. u 13:31 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (3) - Ispljuni na papir - #





O temi J....Š OVE ULTRA-HIPER-MEGA KUPOVNE CENTRE izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog