ovo je potpis

02.02.2013., subota

Siječanj (i veljača) u Parizu


Mnogi koji planiraju doći u ovaj grad me pitaju kad je najbolje vrijeme. Znate i sami da je, po meni - najbolje vrijeme uvijek.

Ali kako to nije dovoljno dobar odgovor, pokušat ću secirati grad kroz mjesece, pa možete izabrati koja vam se solucija najviše sviđa.

Siječanj u Parizu je vrijeme nekakvog smirivanja nakon blagdana. Iako je grad još uvijek okićen, nema više onakvog šušura kakvog se sreće po svim gradovima. I upravo nakon tog smirivanja, polovicom mjeseca dolaze - ta daaaa - sniženja.

Sniženja počinju negdje oko 10.1. i obično imaju 3 faze. Počinje od najmanje 20% a završava trećim sniženjem i do 70%.

Za divno čudo, ja nisam nigdje naišla na gužve. Ok, imam šansu birati, pa sam išla radnim danom za vrijeme radnog vremena, ali me je i dalje iznenađivalo kako to da su dućani skoro prazni. Mislim, nije da se žalim.... Ubrala sam proljetni kaputić za cijelih 10 eura. Bez žurbe sam ga probala, razgledala i otišla na kasu. Mislila sam da će me stjerati iz dućana šta si ja to umišljam - kad stvarno, žena mi naplatila 10 eura.

Nakon toga smo otišli u dućan sa hranom gdje smo potrošili da vam ne govorim koliko puta više.

Inače, u siječnju je grad dosta i prazan (čitaj: ima puno parkirnih mjesta i prelaziš cestu u roku keks). Da vrijeme nije toliko varljivo (kiša, hladno, toplo, oblačno, ledeno, sunčano) i da se može barem malo više vremena provesti po parkovima, ja bih svima preporučila da dođu u siječnju. Em sniženja, em grad poluprazan.

Što se tiče veljače, ona je zadnjih godina bila zbilja ledena. Ali kako je to očito postao globalni običaj, onda se neću uopće obazirati na vremenske (ne)prilike.

Nakon sniženja (koja traju mjesec dana, dakle - zahvaćaju i veljaču) skidaju se posljednji znaci blagdana, i počinje (opsesivno?) ukrašavanje izloga povodom Valentinova.

Život se već odavno vraća u radnu normalu, sve bude isto kao i u studenom, recimo. I kako sam rekla na početku, iako nikad nije loše vrijeme za doći u Pariz, ja bih veljaču osobno preskočila. Iskreno, bez nekog razloga - ali sama činjenica da je obično jako hladno, nije ni po čemu puno značajna, ne može se hodati vani - možda je bolje doći u neko drugo vrijeme.

Da, vratila sam se na blog, još jednom hvala svima na strpljenju i praćenju. Bez najave su ukinuli sajt sa slikama, tako da je cjelokupni opus do sada ostao bez slika - naša posla :rolam očima: (sreća, muž je radio backup). Pronašla sam neki drugi sajt, pa ćemo vidjeti kako ću se naviknuti na njega.

Ostajte mi zdravi i veseli i dobro vam ja došla natrag :)
- 18:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


dodaj rss

Komentari On/Off

dan po dan

donazuli@gmail.com

donazuli@gmail.com


page counter