nedjelja, 13.10.2013.

ponekad ja...

bura je očistila nebo za mliječni put. lišće rumeni kao vremešna usidjelica nakon komplimenta.
zrak upada kroz škure i negdje u njemu nestaje kontura dima cigarete. čujem rijetki, noćni promet
i lavež promuklog poentera. na zavjesama mickey mouse, blijed od ariela, ali veseo. pomalo mi je
nalik s tim ušima. noć na zemlji protiče u spontanim digresijama o prolaznosti kojoj zahvalan,
prihvaćam ishod.

jutra stižu u zamasima. uz prodorno štektanje kolonije svraka. jutro stiže užurbana lica...
ponekad turobna misao zamijeni onemoćalu poletnost i zapleten među kavama i metežom,
u cekeru donesem zajutrak. dimljenu "zdenku" i buhtlu od višanja.

...a zapravo me i nema na tim šalterima ,rubrikama i u redovima.
...a zapravo me nema na vijestima, na utakmicama i obljetnicama.

nema me na izložbama, nema me u čestitkama.

sunce je granulo sred pozne jeseni i kao da sam u toj pukotini nad morem
ugledao karavanu oblaka.

- 14:48 - To te ja pitam (10) - Print - #

Design @ by:Nisa