petak, 30.08.2013.

Prousti me da vrish team

zamisli šta moraš napravit da te izbace sa bloga?
šta bi to moralo bit?
pa to je savršena zajednica-no punishment!

jučer sam doznao da je Leah Remini napustila scijentološku crkvu.
Leah Remini-ta drska kraljica Queensa!
autom skoro naletio na ježa,
glupi jež...kad moram tako reć,
kampira nasred ceste i u zadnji čas kreće
u pravac u kojemu
ga nastojiš eskivirat...

no punishment at all...
establishment jest management,
monitoring junction.

dalje sretnem jednoga koji masturbira,
urinira
zatim maže niveom...
iz one plave kutijice limene
u kakvoj su znali bit ti bomboni
zaprašeni šećerom u prahu
ma kakav Prousti me da vrištim?

a krenuo sam jednom k Swannu
nasmijat se na mjestu ,reći,
Tražili ste gospođicu pejzažnu arhitekticu snova
u ružičastim fasadama
napuštenog nojbatna
na bivšoj baušteli ponosa

i slave.

- 02:15 - To te ja pitam (10) - Print - #

Design @ by:Nisa