ponedjeljak, 15.04.2013.

ŽMURICA

-Ko se nije skrio magarac je bio, iza pika ne valja idem ja…

Postoji visoravan na kojoj je granica. Iza te granice ostavljaš boga za sobom i savršeno ti je jasno da njega više neće biti uz tebe. Bog gleda na sat i predaje te smrti koja postaje tvoj neumoljivi kustos. Pakla se ne bojiš. U čemu je onda problem?
Problem je ta visoravan.
Ta visoravan je toliko gola i pusta da se na njoj nije uspjela razviti nikakova forma života. Na toj visoravni ostavili su me da žmurim. Kada sam nabrojao do 100, nigdje nije više bilo nikoga. Nitko se nije spašavao na pik.

Kada sam bio jako mali, kada još nisam znao ni igrati se skrivača, mislio sam da ubojice kažnjavaju zato što oni smanjuju broj stanovništva. Pitao sam:

-Tata, koliko stanovnika ima Jugoslavija?

-22 miliona.

-A tata, koliko je to?

-Puno, sine, puno.


- 14:26 - To te ja pitam (15) - Print - #

Design @ by:Nisa